DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
14 Каришинські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6376
|
Назва: | Періодизація інноваційного досвіду у вітчизняній педагогіці XX століття |
Автори: | Шмалєй, С.В. |
Ключові слова: | педагогіка інноваційний досвід досвід |
Дата публікації: | 2007 |
Короткий огляд (реферат): | Становлення інноваційно-педагогічної сфери в освіті України відбувалося на тлі "піднесення національно-культурного руху, утвердження національної системи освіти й виховання, внесення національного компонента в структуру педагогічної науки" (О. Сухомлинська) і охоплювало період 1905-1920 роки. Для української школи це був час формування національної освітньої парадигми, джерельною основою якої стали традиції української етнопедагогіки та реформаторські ідеї зарубіжної школи. Це обґрунтування стало часом відліку періодизації інноваційного досвіду у вітчизняній педагогіці XX століття і дозволило визначити етап становлення як перший період інноваційного розвитку шкільної освіти. |
Опис: | Шмалєй С. В. Періодизація інноваційного досвіду у вітчизняній педагогіці XX століття / С. В. Шмалєй // Розвиток наукової творчості майбутніх вчителів природничих дисциплін. ХIV Каришинські читання : зб. наук. пр. міжнар. наук.-практ. конф. (Полтава, 24–25 трав. 2007 р.) / Ін-т інноваційних технологій та змісту освіти, Ін-т пед. АПН України, Полтав. держ. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2007. – С. 146–150. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6376 |
Розташовується у зібраннях: | 14 Каришинські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|