DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
14 Каришинські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6375

Назва: Професійна діяльність вчителя з розвитку творчих здібностей учнів
Автори: Шмалєй, С.В.
Ключові слова: творчість
творчі здібності
професійна діяльність
Дата публікації: 2007
Короткий огляд (реферат): Об'єкт дослідження - професійна діяльність учителя з розвитку творчих здібностей старшокласників. Предмет дослідження - процес професійної діяльності вчителя, спрямований на розвиток творчих здібностей старшокласників на уроках природничо-математичного циклу. Мета дослідження - теоретично обґрунтувати, розробити та експериментально апробувати дієвість структурно-функціональноїмоделі професійної діяльності вчителя, спрямованої на розвиток творчих здібностей учнів старших класів, шляхом організації та управління творчою діяльністю старшокласників на уроках природничо-математичного циклу.
Опис: Шмалєй С. В. Професійна діяльність вчителя з розвитку творчих здібностей учнів / С. В. Шмалєй // Розвиток наукової творчості майбутніх вчителів природничих дисциплін. ХIV Каришинські читання : зб. наук. пр. міжнар. наук.-практ. конф. (Полтава, 24–25 трав. 2007 р.) / Ін-т інноваційних технологій та змісту освіти, Ін-т пед. АПН України, Полтав. держ. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2007. – С. 144–146.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6375
Розташовується у зібраннях:14 Каришинські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Schmaley.pdf181,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок