|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
13 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6370
|
Назва: | Впровадження педагогічних ідей В. Ф. Шаталова в практику роботи загальноосвітньої школи |
Автори: | Юрченко, Л. |
Ключові слова: | Шаталов В. Ф. передовий педагогічний досвід інтенсивне навчання |
Дата публікації: | 2013 |
Короткий огляд (реферат): | У зв’язку зі змінами соціального, економічного і культурно-освітнього життя українського суспільства стала актуальною така проблема, як пізнавання і використання
передового зарубіжного досвіду. Для багатьох освітян з’явилася можливість ознайомитися з роботою кращих навчальних закладів світу, а також відбувається досить інтенсивний обмін передовими технологіями. Гідний внесок у розвиток вітчизняної педагогічної думки зробив Віктор Федорович Шаталов (1927 р.) – педагог-новатор, доктор академії педагогічних наук України, народний учитель СССР, заслужений учитель України, лауреат декількох міжнародних премій, викладач математики, директор школи. Досвід його роботи викликав, мабуть, найбільший суспільний резонанс. Педагогічний стаж − 53 роки, з них 40 років − дослідження та експерименти. У його роботах в концентрованому вигляді акумульований
досвід багатьох викладачів і результати пошуку багатьох дослідників-педагогів по корінній зміні системи організації й проведення навчального процесу. У своїх роботах за головне він вважає: «Рецепт успіху учня простий: потрібно вірити в дитину і при найменшій можливості давати йому висловитися, щоб над ним не висів страх оцінки, страх відчуження і засудження».
У ході наукового пошуку з’ясовано, що аналіз історіографічних досліджень засвідчує, що зараз взагалі не звертають уваги на здобутки вітчизняних педагогів у тому числі
й В. Шаталова. У працях багатьох авторів, розкривається актуальність його методик виховання в українських школах, де живе та працює ця чудова, сильна, творча людина, і
де про нього останнім часом взагалі забули. Це дуже прикро, оскільки його педагогічна
система у порівнянні із «закордонними новинками» адаптована до нас, вона пройшла
довгий та важкий шлях випробування, який підтвердив її плідність та ефективність.
Мета даної статті полягає у дослідженні методичної системи навчання педагога В.
Шаталова та впровадження його педагогічних ідей на уроках у загальноосвітній школі. |
Опис: | Юрченко, Л. Впровадження педагогічних ідей В. Ф. Шаталова в практику роботи загальноосвітньої школи / Л. Юрченко // Дидаскал. Упровадження інновацій як чинник єдності педагогічної теорії та освітньої практики. - 2013. - № 13. - С. 334-336. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6370 |
Розташовується у зібраннях: | 13
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|