DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
13 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6370

Назва: Впровадження педагогічних ідей В. Ф. Шаталова в практику роботи загальноосвітньої школи
Автори: Юрченко, Л.
Ключові слова: Шаталов В. Ф.
передовий педагогічний досвід
інтенсивне навчання
Дата публікації: 2013
Короткий огляд (реферат): У зв’язку зі змінами соціального, економічного і культурно-освітнього життя українського суспільства стала актуальною така проблема, як пізнавання і використання передового зарубіжного досвіду. Для багатьох освітян з’явилася можливість ознайомитися з роботою кращих навчальних закладів світу, а також відбувається досить інтенсивний обмін передовими технологіями. Гідний внесок у розвиток вітчизняної педагогічної думки зробив Віктор Федорович Шаталов (1927 р.) – педагог-новатор, доктор академії педагогічних наук України, народний учитель СССР, заслужений учитель України, лауреат декількох міжнародних премій, викладач математики, директор школи. Досвід його роботи викликав, мабуть, найбільший суспільний резонанс. Педагогічний стаж − 53 роки, з них 40 років − дослідження та експерименти. У його роботах в концентрованому вигляді акумульований досвід багатьох викладачів і результати пошуку багатьох дослідників-педагогів по корінній зміні системи організації й проведення навчального процесу. У своїх роботах за головне він вважає: «Рецепт успіху учня простий: потрібно вірити в дитину і при найменшій можливості давати йому висловитися, щоб над ним не висів страх оцінки, страх відчуження і засудження». У ході наукового пошуку з’ясовано, що аналіз історіографічних досліджень засвідчує, що зараз взагалі не звертають уваги на здобутки вітчизняних педагогів у тому числі й В. Шаталова. У працях багатьох авторів, розкривається актуальність його методик виховання в українських школах, де живе та працює ця чудова, сильна, творча людина, і де про нього останнім часом взагалі забули. Це дуже прикро, оскільки його педагогічна система у порівнянні із «закордонними новинками» адаптована до нас, вона пройшла довгий та важкий шлях випробування, який підтвердив її плідність та ефективність. Мета даної статті полягає у дослідженні методичної системи навчання педагога В. Шаталова та впровадження його педагогічних ідей на уроках у загальноосвітній школі.
Опис: Юрченко, Л. Впровадження педагогічних ідей В. Ф. Шаталова в практику роботи загальноосвітньої школи / Л. Юрченко // Дидаскал. Упровадження інновацій як чинник єдності педагогічної теорії та освітньої практики. - 2013. - № 13. - С. 334-336.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6370
Розташовується у зібраннях:13

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
114.pdf157,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок