|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
13 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6367
|
Назва: | Упровадження ідей козацької педагогіки у сучасну школу |
Автори: | Воскобійник, Ю. |
Ключові слова: | козацька педагогіка етнопедагогіка |
Дата публікації: | 2013 |
Короткий огляд (реферат): | Одним з унікальних явищ, яке при всій його складності і протиріччях розвитку є
найцікавішим в історії нашого краю, є козацтво. Центром, де походило становлення козацтва і формування у велику військову силу, була Запорізька Січ. Не будемо переповідати історію козацького руху на Україні, адже кожен чітко знає, що саме козаки постійно розвивали, відстоювали і боронили національні ідеї. Перш за все свободу і незалежність України, формування лицарського характеру, широкого світогляду, моралі на засадах загальнолюдських цінностей та заповідей божих, національний менталітет, права та обов’язки, на підставі гуманізму та широкої демократії. Головна метою козацької педагогіки було виховати вільнолюбиву і незалежну особистість, козака-лицаря, мужнього громадянина. Провідні завдання – виховувати в підростаючих поколінь національну свідомість і самосвідомість, український характер і світогляд, формувати національну і загальнолюдську духовність, готувати фізично загартованих і мужніх воїнів-захисників рідного народу, виховувати громадян, які розвивали б культуру, економіку та інші сфери життєдіяльності народу. Одним із найперших чинників впливу на особистість українська етнопедагогіка називає середовище – стосунки в сім’ї, режим дня, побут, звичаї, традиції, житлові умови
тощо. |
Опис: | Воскобійник, Ю. Упровадження ідей козацької педагогіки у сучасну школу / Ю. Воскобійник // Дидаскал. Упровадження інновацій як чинник єдності педагогічної теорії та освітньої практики. - 2013. - № 13. - С. 327-329. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6367 |
Розташовується у зібраннях: | 13
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|