DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
13 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6362
|
Назва: | Новаторство освітньої практики Чернігівського колегіуму: від історії до сьогодення |
Автори: | Погрібняк, О.В. |
Ключові слова: | Чернігівський колегіум освітня практика |
Дата публікації: | 2013 |
Короткий огляд (реферат): | Кожен освітній заклад країни стає осередком створення фундаментальної наукової концепції, що вимагає від учасників педагогічної діяльності інтенсивного
наукового пошуку. Та не можна однозначно стверджувати, що реформація освіти
розпочалася в умовах теперішнього розвитку ринкової економіки, науково-технологічного й гуманітарного прогресу. Як показує практика, генеза будь-якого навчального закладу на будь-якому історичному етапі не можлива без освоєння педагогічних нововведень.
Розвиток Чернігівського колегіуму (1700-1776 рр.) показує, що саме реформація освіти є запорукою розвитку навчального закладу.
Чернігівський колегіум – один з найстаріших навчальних закладів України – створений у 1700 році церковним діячем і педагогом Іоаном Максимовичем при кафедральному Борисоглібському монастирі за безпосередньої підтримки та фінансування гетьмана І. Мазепи. Процес становлення Чернігівського колегіуму як навчального закладу тривав декілька років. Це пояснюється не тільки відсутністю коштів, приміщень, але й тим, що в колегіумі панувала класна, а не предметна система викладання, коли один учитель навчав усіх предметів і разом зі своїм класом поступово переходив від нижчого до вищого курсу. Та не зважаючи на це, саме колегіум вже у перші роки свого існування стає взірцем просвітницької діяльності на теренах Лівобережної України. |
Опис: | Погрібняк, О. Новаторство освітньої практики Чернігівського колегіуму: від історії до сьогодення / О. Погрібняк // Дидаскал. Упровадження інновацій як чинник єдності педагогічної теорії та освітньої практики. - 2013. - № 13. - С. 312-314. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6362 |
Розташовується у зібраннях: | 13
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|