DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
13 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6357
|
Назва: | Зарубіжні педагогічні інновації дошкільної освіти ХХ століття |
Автори: | Турченко, А. |
Ключові слова: | дошкільна освіта педагогічні інновації історія освіти експериментальна педагогіка Елен Кей Ернст Мейман Вільгельм-Август Лай Альфред Біне Едуард Клапаред Джон Дьюї Марія Монтессорі Жан-Овід Декролі Рудольф Штейнер Вальдорфські вільні школи |
Дата публікації: | 2013 |
Короткий огляд (реферат): | На початку XX століття у всіх розвинутих країнах сформувалася система освіти,
обов’язковою складовою якої була початкова ланка. Відповідно постало питання про
підготовку дитини до школи. Одночасно з рухом за оновлення шкільного навчання
розгорнувся рух за суспільну дошкільну освіту. Актуальність зарубіжних педагогічних
інновацій дошкільної освіти у ХХ столітті зумовлена необхідністю вдосконалення цієї
галузі на національному рівні – проведення фундаментальних, порівняльно-педагогічних, прогностичних досліджень, організації теоретично обґрунтованої, сучасної системи освіти дітей, ефективної системи навчання дошкільнят відповідно до світових стандартів. |
Опис: | Турченко, А. Зарубіжні педагогічні інновації дошкільної освіти ХХ століття / А. Турченко // Дидаскал. Упровадження інновацій як чинник єдності педагогічної теорії та освітньої практики. - 2013. - № 13. - С. 294-299. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6357 |
Розташовується у зібраннях: | 13
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|