DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
13 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6357

Назва: Зарубіжні педагогічні інновації дошкільної освіти ХХ століття
Автори: Турченко, А.
Ключові слова: дошкільна освіта
педагогічні інновації
історія освіти
експериментальна педагогіка
Елен Кей
Ернст Мейман
Вільгельм-Август Лай
Альфред Біне
Едуард Клапаред
Джон Дьюї
Марія Монтессорі
Жан-Овід Декролі
Рудольф Штейнер
Вальдорфські вільні школи
Дата публікації: 2013
Короткий огляд (реферат): На початку XX століття у всіх розвинутих країнах сформувалася система освіти, обов’язковою складовою якої була початкова ланка. Відповідно постало питання про підготовку дитини до школи. Одночасно з рухом за оновлення шкільного навчання розгорнувся рух за суспільну дошкільну освіту. Актуальність зарубіжних педагогічних інновацій дошкільної освіти у ХХ столітті зумовлена необхідністю вдосконалення цієї галузі на національному рівні – проведення фундаментальних, порівняльно-педагогічних, прогностичних досліджень, організації теоретично обґрунтованої, сучасної системи освіти дітей, ефективної системи навчання дошкільнят відповідно до світових стандартів.
Опис: Турченко, А. Зарубіжні педагогічні інновації дошкільної освіти ХХ століття / А. Турченко // Дидаскал. Упровадження інновацій як чинник єдності педагогічної теорії та освітньої практики. - 2013. - № 13. - С. 294-299.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6357
Розташовується у зібраннях:13

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
101.pdf173,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок