DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
13 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6355
|
Назва: | Навчально-виховні технології: вітчизняна і світова освітня практика |
Автори: | Костирко, Я. |
Ключові слова: | технології виховання навчально-виховні технології педагогічні інновації |
Дата публікації: | 2013 |
Короткий огляд (реферат): | У наш час, час кардинальних політичних, соціальних та економічних змін, що відбуваються в українському суспільстві, зростає роль педагогічної науки. Вона визначає мету і зміст, форми й методи виховання та підготовки підростаючого покоління до життя і праці, впливає на розвиток й удосконалення національної школи та освіти. У період розбудови національної школи розробка теоретичних проблем виховання і навчання, практичних шляхів підвищення якості навчально-виховного процесу повинні якнайповніше задовольняти потреби практики. Впровадження досягнень педагогічної науки набуває все більшу актуальність; потребують ґрунтовного дослідження цілі, напрямки та стратегії впровадження педагогічної науки у навчальний процес; найбільшої уваги потребує дослідження теоретичних та практичних проблем підготовки викладачів до використання досягнень педагогічної науки у навчальному процесі як одного з елементів розробки і реалізації стратегії впровадження досягнень педагогічної науки. |
Опис: | Костирко, Я. Навчально-виховні технології: вітчизняна і світова освітня практика / Я. Костирко // Дидаскал. Упровадження інновацій як чинник єдності педагогічної теорії та освітньої практики. - 2013. - № 13. - С. 289-291. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6355 |
Розташовується у зібраннях: | 13
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|