DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
13 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6354
|
Назва: | Теоретико-методичні засади впровадження засобів полікультурної підготовки у педагогічний процес вищої школи |
Автори: | Погребняк, В. |
Ключові слова: | полікультурна компетентність вища школа полікультурне виховання |
Дата публікації: | 2013 |
Короткий огляд (реферат): | Глобалізація й інтеграційні суспільні процеси актуалізують потребу впровадження
полікультурного виховання у практичну діяльність закладів вітчизняної вищої школи,
оскільки забезпечення якості професійної освіти на рівні світових стандартів в умовах
демократизації українського соціуму вимагає здійснення відповідної полікультурної
підготовки фахівця як умови його подальшої адаптації до міжнародного ринку праці. Водночас, сьогодні система полікультурної підготовки майбутніх фахівців у вітчиз-
няних вищих навчальних закладах перебуває, на наш погляд, на стадії становлення.
Створення такої системи в умовах сучасної вищої школи вимагає насамперед відповідного науково-методичного забезпечення. |
Опис: | Погребняк, В. Теоретико-методичні засади впровадження засобів полікультурної підготовки у педагогічний процес вищої школи / В. Погребняк // Дидаскал. Упровадження інновацій як чинник єдності педагогічної теорії та освітньої практики. - 2013. - № 13. - С. 284-288. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6354 |
Розташовується у зібраннях: | 13
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|