DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
13 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6354

Назва: Теоретико-методичні засади впровадження засобів полікультурної підготовки у педагогічний процес вищої школи
Автори: Погребняк, В.
Ключові слова: полікультурна компетентність
вища школа
полікультурне виховання
Дата публікації: 2013
Короткий огляд (реферат): Глобалізація й інтеграційні суспільні процеси актуалізують потребу впровадження полікультурного виховання у практичну діяльність закладів вітчизняної вищої школи, оскільки забезпечення якості професійної освіти на рівні світових стандартів в умовах демократизації українського соціуму вимагає здійснення відповідної полікультурної підготовки фахівця як умови його подальшої адаптації до міжнародного ринку праці. Водночас, сьогодні система полікультурної підготовки майбутніх фахівців у вітчиз- няних вищих навчальних закладах перебуває, на наш погляд, на стадії становлення. Створення такої системи в умовах сучасної вищої школи вимагає насамперед відповідного науково-методичного забезпечення.
Опис: Погребняк, В. Теоретико-методичні засади впровадження засобів полікультурної підготовки у педагогічний процес вищої школи / В. Погребняк // Дидаскал. Упровадження інновацій як чинник єдності педагогічної теорії та освітньої практики. - 2013. - № 13. - С. 284-288.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6354
Розташовується у зібраннях:13

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
89.pdf193,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок