DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6309

Назва: Чи знаєш ти себе?
Автори: Атаманчук, Н.М.
Ключові слова: обдаровані діти
обдарованість
діти
Дата публікації: 2011
Короткий огляд (реферат): Особливості психічного складу та соціальної поведінки обдарованої дитини старшого дошкільного віку свідчать, що її власні пріоритети, схильності й захоплення разюче відрізняються від її ординарних однолітків. Така нестандартність породжує проблеми на шляху встановлення й підтримки реально діючих контактів між обдарованою дитиною та навколишніми людьми. Важливим фактором, який позначається на формуванні самосвідомості обдарованих дошкільників, є суперечливість між потребами обдарованої дитини знати себе і фактичним рівнем її знань про себе. Не відповідність між знаннями обдарованих дітей старшого дошкільного віку та їхніми потребами спричиняє часом невпевненість у власній самооцінці, підвищену чутливість до оцінки з боку інших. Обдарованим дітям часто здається, що їх недооцінюють і на цьому ґрунті виникають конфлікти з дорослими та ровесниками.
Опис: Атаманчук Н. М. Чи знаєш ти себе? [Текст]/ Н. М. Атаманчук // Обдарована дитина: Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. – 2011. –№2 (С. 37-42); №3 (С. 55-61).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6309
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
ChiZnaesch.pdf196,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок