DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
14 Каришинські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6273

Назва: Досвід творчої діяльності як компонент змісту освіти майбутнього вчителя
Автори: Курко, К.В.
Ключові слова: майбутній вчитель
творча діяльність
Дата публікації: 2007
Короткий огляд (реферат): Творча активність учителя є однією з провідних професійних якостей, тому набуття особистого досвіду творчої діяльності виступає як обов’язкова складова підготовки майбутнього педагога. Цей компонент має специфічний зміст, який принципово відрізняється від знань і відомих способів діяльності (умінь), тому складає особливий елемент змісту освіти. Його специфіка обумовлена сутністю феномена творчості, яку дослідники визначають в різних аспектах. На наш погляд, найважливішим для педагогіки є той, за яким творчу діяльність людини розглядають як механізм прогресивного розвитку особистості.
Опис: Курко К. В. Досвід творчої діяльності як компонент змісту освіти майбутнього вчителя / К. В. Курко // Розвиток наукової творчості майбутніх вчителів природничих дисциплін. ХIV Каришинські читання : зб. наук. пр. міжнар. наук.-практ. конф. (Полтава, 24–25 трав. 2007 р.) / Ін-т інноваційних технологій та змісту освіти, Ін-т пед. АПН України, Полтав. держ. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2007. – С. 82–84.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6273
Розташовується у зібраннях:14 Каришинські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Kurko.pdf181,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок