DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
14 Каришинські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6259
|
Назва: | Тенденції методичної підготовки учителя природничих предметів в межах постнекласичної парадигми |
Автори: | Іщенко, В.І. |
Ключові слова: | постнекласична парадигма підготовка майбутнього вчителя природничі дисципліни |
Дата публікації: | 2007 |
Короткий огляд (реферат): | Сучасна методична підготовка учителя природничих предметів повинна кардинально змінитися адекватно тих інноваційних процесів, що охопили педагогічний простір усіх розвинутих країн. Це сталося з таких причин: 1)освітня система є продуктом епохи з певним соціально-економічним рівнем
розвитку; 2) розвиток змістовної і процесуальної інфраструктури освітньої системи здійснюється в межах конкретної педагогічної парадигми. Найбільш вдалим визначенням парадигм є їх розділ за М.П. Карпенком і В.Н. Помогайбіним, які називають класичну, некласичну і постнекласичну. |
Опис: | Іщенко В. І. Тенденції методичної підготовки учителя природничих предметів в межах постнекласичної парадигми / В. І. Іващенко // Розвиток наукової творчості майбутніх вчителів природничих дисциплін. ХIV Каришинські читання : зб. наук. пр. міжнар. наук.-практ. конф. (Полтава, 24–25 трав. 2007 р.) / Ін-т інноваційних технологій та змісту освіти, Ін-т пед. АПН України, Полтав. держ. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2007. – С. 55–57. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6259 |
Розташовується у зібраннях: | 14 Каришинські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|