DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
14 Каришинські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6259

Назва: Тенденції методичної підготовки учителя природничих предметів в межах постнекласичної парадигми
Автори: Іщенко, В.І.
Ключові слова: постнекласична парадигма
підготовка майбутнього вчителя
природничі дисципліни
Дата публікації: 2007
Короткий огляд (реферат): Сучасна методична підготовка учителя природничих предметів повинна кардинально змінитися адекватно тих інноваційних процесів, що охопили педагогічний простір усіх розвинутих країн. Це сталося з таких причин: 1)освітня система є продуктом епохи з певним соціально-економічним рівнем розвитку; 2) розвиток змістовної і процесуальної інфраструктури освітньої системи здійснюється в межах конкретної педагогічної парадигми. Найбільш вдалим визначенням парадигм є їх розділ за М.П. Карпенком і В.Н. Помогайбіним, які називають класичну, некласичну і постнекласичну.
Опис: Іщенко В. І. Тенденції методичної підготовки учителя природничих предметів в межах постнекласичної парадигми / В. І. Іващенко // Розвиток наукової творчості майбутніх вчителів природничих дисциплін. ХIV Каришинські читання : зб. наук. пр. міжнар. наук.-практ. конф. (Полтава, 24–25 трав. 2007 р.) / Ін-т інноваційних технологій та змісту освіти, Ін-т пед. АПН України, Полтав. держ. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2007. – С. 55–57.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6259
Розташовується у зібраннях:14 Каришинські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Ivaschenko.pdf181,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок