DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Історії та географії >
Кафедра географії, методики її навчання та туризму >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6245

Назва: Концептуальні засади шкільної географічної освіти у складі освітньої галузі «Природознавство»
Автори: Мащенко, О.М.
Ключові слова: природознавство
школа
географія
географічна освіта
Дата публікації: 2007
Короткий огляд (реферат): Згідно вимог Державного стандарту базової і повної середньої освіти і нових типових навчальних планів географія відноситься до освітньої галузі «Природознавство». Для навчальних предметів цієї галузі стандарт передбачає розкриття сутності основних законів та закономірностей, що дають змогу зрозуміти перебіг природних процесів і явищ, узагальнення знань про рівні та форми організації живої та неживої природи, наступність між початковою, основною та старшою школою. Зміст знань географічної компоненти галузі «Природознавство» згідно вимог стандарту має структуруватися і розкриватися через дію загальних закономірностей географічної оболонки у геосферах, регіональних та місцевих (локальних) геосистемах.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6245
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Maschenko1.pdf214,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок