|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
14 Каришинські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6226
|
Назва: | Розвиток наукової творчості студентів природничого факультету Полтавського державного педагогічного університету імені В.Г. Короленка |
Автори: | Пащенко, В.О. Гриньова, М.В. |
Ключові слова: | наука творчість наукова творчість студенти Полтавський державний педагогічний університет імені В. Г. Короленка |
Дата публікації: | 2007 |
Короткий огляд (реферат): | Концепція освіти розглядає навчально-виховний процес як процес розвитку творчої особистості. Досягнення сучасної цивілізації, коли думка людини поникла в далечінь Космосу і глибини матерії, зобов’язані творчому пошуку людства.
Д.І. Менделєєв визначав рушійні сили творчості таким чином: „У наукового вивчення предметів дві головні, або кінцеві, мети: передбачення і користь. Передбачати або пророчити те, що невідомо, означає не менше відкриття чого-небудь існуючого, але не описаного...” За А.Шуміліним, сучасна наука визначає творчість як процес створення духовних і матеріальних цінностей. За В Моляко, творчість – це діяльність, яка сприяє створенню, відкриттю чого-небудь невідомо для суб’єкта (технічна творчість).
Творча пізнавальна діяльність виникає тоді, коли студенти мають справу із завданнями, для розв'язку яких немає готових зразків і не даються пояснення про способи розв'язання. У цій ситуації вони повинні самостійно шукати розв'язки проблеми, міркувати, здобувати знання.
Створюючи проблемну ситуацію, учитель повинен завжди пам'ятати, що її розв'язок можливий тільки на міцно засвоєному динамічному стереотипі.
К.Д.Ушинський попереджав: "При первісному навчанні діти повинні виконувати всі свої уроки в класі під наглядом і керівництвом вчителів, які спочатку повинні навчити дитину вчитися, а потім вже доручати цю справу йому самому". |
Опис: | Пащенко В. О. Розвиток наукової творчості студентів природничого факультету Полтавського державного педагогічного університету імені В. Г. Короленка / В. О. Пащенко, М. В. Гриньова // Розвиток наукової творчості майбутніх вчителів природничих дисциплін. ХIV Каришинські читання : зб. наук. пр. міжнар. наук.-практ. конф. (Полтава, 24–25 трав. 2007 р.) / Ін-т інноваційних технологій та змісту освіти, Ін-т пед. АПН України, Полтав. держ. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2007. – С. 4–7. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6226 |
Розташовується у зібраннях: | 14 Каришинські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|