DSpace
 

DSpace of Korolenko poltava national pedagogical university >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2016(13) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6174

Назва: Літературознавча компетентність учителя-філолога у контексті векторів реформування національної філологічної освіти
Автори: Вовк, М.П.
Ключові слова: рецензія
Дата публікації: 2016
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): Рецензія на монографію Л. О. Базиль «Розвиток літературознавчої компетентності майбутніх учителів української мови і літератури» (К. : Видавництво НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. – 574 с.
Опис: Вовк М. П. Літературознавча компетентність учителя-філолога у контексті векторів реформування національної філологічної освіти / М. П. Вовк // Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – К. ; Полтава, 2016. – Вип. 13. – С. 206–209.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6174
Розташовується у зібраннях:2016(13)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Vovk.pdf660,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок