DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2016(13) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6173

Назва: Теоретичні аспекти використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі підвищення кваліфікації вчителя початкової школи
Автори: Коліжук, Г.В.
Ключові слова: інформаційно-комунікаційні технології
система неперервної освіти
професійна компетентність
підвищення кваліфікації освітян
початкова освіта
Дата публікації: 2016
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто роль інформаційно-комунікаційних технологій у сучасному освітньому процесі, стан розвитку в педагогів навичок використання ІКТ у системі неперервної педагогічної освіти та організаційно-педагогічні умови успішності цього процесу.
Опис: Коліжук Г. В. Теоретичні аспекти використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі підвищення кваліфікації вчителя початкової школи / Г. В. Коліжук // Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – К. ; Полтава, 2016. – Вип. 13. – С. 199–205.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6173
Розташовується у зібраннях:2016(13)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Kolizhuk.pdf389,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок