DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2016(13) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6171

Название: Форми і методи психолого-педагогічної підготовки вчителів загальноосвітніх шкіл в університетах ФРН
Авторы: Дяченко, Л. М.
Ключевые слова: компетентнісний підхід
Федеративна Республіка Німеччина
психолого-педагогічна підготовка
форми і методи підготовки вчителів
учитель загальноосвітньої школи
університет
Issue Date: 2016
Издатель: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Краткий осмотр (реферат): Охарактеризовано основні форми і методи психолого-педагогічної підготовки майбутніх учителів загальноосвітніх шкіл в університетах ФРН. Визначено, що компетентнісний підхід є концептуальною основою вищої педагогічної освіти в Німеччині.
Описание: Дяченко Л. М. Форми і методи психолого-педагогічної підготовки вчителів загальноосвітніх шкіл в університетах ФРН / Л. М. Дяченко // Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – К. ; Полтава, 2016. – Вип. 13. – С. 172–182.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6171
Appears in Collections:2016(13)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Diachenko.pdf390,52 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback