DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2016(13) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6165
|
Назва: | Ґенеза поняття «музична культура особистості» в контексті загальної музичної освіти |
Автори: | Лобова, О.В. |
Ключові слова: | формування музичної культури учнів музична культура школяра загальна музична освіта музична культура особистості |
Дата публікації: | 2016 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | Статтю присвячено дослідженню ґенези поняття «музична культура особистості». На основі аналізу філософських, культурологічних
і педагогічних праць зроблено висновки щодо трактування означеного феномену в контексті загальної музичної освіти. Музична культура
школяра розглядається як індивідуально-неповторне, складне інтегративне утворення. Формування музичної культури учнів трактується як провідний орієнтир шкільної музичної освіти, який є необхідною складовою
різнобічного розвитку та гармонійного виховання дитини. |
Опис: | Лобова О. В. Ґенеза поняття «музична культура особистості» в контексті загальної музичної освіти / О. В. Лобова // Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – К. ; Полтава, 2016. – Вип. 13. – С. 105–117. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6165 |
Розташовується у зібраннях: | 2016(13)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|