DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Української філології та журналістики >
Кафедра української мови >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
5 Всеукр. наук.-практ. семінар Когнітологія в системі гуманітарних наук >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6068

Назва: Когнітивні методи на уроках рідної мови
Автори: Сологуб, Л.О.
Ніколашина, Т.І.
Українець, Л.Ф.
Біленька, О.Ю.
Ключові слова: урок рідної мови
конгнітивні методи
проблемно-орієнтоване навчання
освіта
когнітивні процеси
проблемна ситуація
Дата публікації: 2013
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): Нова освітня філософія передбачає спрямування навчально-виховного процесу на формування духовного світу особистості, утвердження загально-людських цінностей, розкриття і розвиток потенційних можливостей, здібностей учнів. Цьому сприяє когнітивна модель навчання, яка зумовлена необхідністю переосмислення основних завдань засвоєння учнями української мови, переакцентацією мети мовної освіти з формування лінгвістичної компетенції на комунікативну, що є головною метою мовної освіти в Україні.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6068
Розташовується у зібраннях:5 Всеукр. наук.-практ. семінар Когнітологія в системі гуманітарних наук

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Sologub.pdf331,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок