DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Української філології та журналістики >
Кафедра української мови >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
5 Всеукр. наук.-практ. семінар Когнітологія в системі гуманітарних наук >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6065
|
Назва: | Розвиток екзистенціального інтелекту студентів-психологів в аспекті теорії множинного інтелекту Х. Гарднера |
Автори: | Семенова, М.Г. |
Ключові слова: | екзистенціальний інтелект теорія множинного інтелекту інтелект множинний інтелект |
Дата публікації: | 2013 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | Навчання іноземної мови (ІМ) студентів немовних факультетів має свою складність і специфіку, які полягають в обмеженій кількості годин, відведених на вивчення певної дисципліни, та у професійній спрямованості навчання.
Оскільки в загальній підготовці випускників ВНЗ обов’язковим є білінгвальний складник, тому слід зорієнтувати процес навчання ІМ на розвиток навичок і вмінь мовленнєвого спілкування на професійні теми. Реалізація поставлених завдань вимагає кореляції цілей навчання профільних дисциплін із метою викладання ІМ.
Наприклад, основною фаховою метою навчання студентів-психологів є формування висококваліфікованого фахівця, який відповідає психограмі професії психолога, що передбачає розвиток таких важливих якостей,
як соціабельність та інтелектуальність. Зупинимося докладніше на останній зі згаданих якостей, оскільки вона має широке трактування. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6065 |
Розташовується у зібраннях: | 5 Всеукр. наук.-практ. семінар Когнітологія в системі гуманітарних наук
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|