DSpace
 

DSpace of Korolenko poltava national pedagogical university >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Філології та журналістики >
Кафедра української мови >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
4 Всеукр. наук.-практ. семінар Когнітологія в системі гуманітарних наук >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6056

Назва: Сутність понять “соціальний діалог” і “соціальне партнерство” в ієрархії заходів із досягнення консенсусу з питань охорогипраці в галузі освіти
Автори: Цина, А.Ю.
Ключові слова: соціальний діалог
соціальне партнерство
охорона праці
охорона праці в галузі освіти
Дата публікації: 2012
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): Керівники освітніх закладів (роботодавців), педагогічні працівники та споживачі освітніх послуг мають специфічні інтереси у сфері охорони праці та природно прагнуть до їх задоволення з найменшими для себе витратами. Учасники навчально-виховного процесу зацікавлені у забезпеченні з боку керівників освітніх закладів здорових і безпечних умов праці і навчання. Роботодавці в особі керівників закладів освіти ставлять на перше місце економічні аспекти діяльності і прагнуть звести витрати на охорону праці до мінімуму. Відносини між двома сторонами навчально-виховного процесу хоча і характеризуються відмінністю інтересів, але не докорінним чином. У стратегічному плані ці інтереси збігаються і пов'язані зі збереженням і розвитком галузі освіти. Стосовно поточних інтересів, то у випадках, коли вони не збігаються, ці інтереси можуть бути узгоджені через систему соціального партнерства. Державні органи управління освітою, встановлюючи гарантії прав і обов’язків кожної зі сторін, установлюють механізми виконання норм охорони праці, видаючи для цього закони, створюючи органи управління та нагляду за охороною праці.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6056
Розташовується у зібраннях:4 Всеукр. наук.-практ. семінар Когнітологія в системі гуманітарних наук

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Cina.pdf263,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок