DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Української філології та журналістики >
Кафедра української мови >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
4 Всеукр. наук.-практ. семінар Когнітологія в системі гуманітарних наук >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6047

Назва: Формування навчально-пізнавальної компетентності студентів у системі неперервної освіти Швеції
Автори: Капустян, І.І.
Ключові слова: студент
навчально-пізнавальна компетентність
неперервна освіта
Швеція
освіта Швеції
Дата публікації: 2012
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): Скандинавські країни увійшли до списку країн, де рівень розвитку і розповсюдження інформаційних і комунікаційних технологій (ІКТ) досягнув найвищого рівня в світі. Такі дані містяться в оприлюдненій в травні 2007 року доповіді Всесвітнього економічного форуму (ВЕФ). Автори дослідження підкреслюють, що економічне зростання безпосередньо залежить від розвитку інформаційних мереж, а також уміння впровадити ці останні досягнення у виробництво. Скандинавські країни, а Швеція зокрема, очолили список найпродвинутіших держав в області розвитку ІКТ. Оприлюднена в кінці минулого року доповідь ООН про інформаційну економіку також відзначила їх технологічне лідерство..
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6047
Розташовується у зібраннях:4 Всеукр. наук.-практ. семінар Когнітологія в системі гуманітарних наук

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Kapustyan.pdf213,91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок