|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Української філології та журналістики >
Кафедра української мови >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
4 Всеукр. наук.-практ. семінар Когнітологія в системі гуманітарних наук >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6047
|
| Назва: | Формування навчально-пізнавальної компетентності студентів у системі неперервної освіти Швеції |
| Автори: | Капустян, І.І. |
| Ключові слова: | студент навчально-пізнавальна компетентність неперервна освіта Швеція освіта Швеції |
| Дата публікації: | 2012 |
| Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
| Короткий огляд (реферат): | Скандинавські країни увійшли до списку країн, де рівень розвитку і розповсюдження інформаційних і комунікаційних технологій (ІКТ) досягнув найвищого рівня в світі. Такі дані містяться в оприлюдненій в травні 2007 року доповіді Всесвітнього економічного форуму (ВЕФ). Автори дослідження підкреслюють, що економічне зростання безпосередньо залежить від розвитку
інформаційних мереж, а також уміння впровадити ці останні досягнення у
виробництво.
Скандинавські країни, а Швеція зокрема, очолили список найпродвинутіших держав в області розвитку ІКТ. Оприлюднена в кінці
минулого року доповідь ООН про інформаційну економіку також відзначила їх технологічне лідерство.. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6047 |
| Розташовується у зібраннях: | 4 Всеукр. наук.-практ. семінар Когнітологія в системі гуманітарних наук
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|