|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
13 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6034
|
Назва: | Інноваційний розвиток освіти України на основі впровадження нових інформаційних технологій |
Автори: | Кондак, А. |
Ключові слова: | інновації в освіті інформаційно-комунікативні технології інформаційні технології в совіті |
Дата публікації: | 2013 |
Короткий огляд (реферат): | За своїм змістом, формами і методами освіта не є незмінним і консервативним феноменом, адже вона весь час реагує на нові цивілізаційні виклики, суспільні реалії,
враховує тенденції, перспективи розвитку людства, національного буття народу. Однак
оновлення навчально-виховної практики часто відставало від темпів цивілізаційного
розвитку, соціальних вимог до неї. Ця проблема помітно актуалізувалася у другій половині ХХ ст., що зумовлено колосальним проривом у науково-технічному розвитку, радикальною зміною традиційних уявлень про світ, життя, його цінності, майбутнє цивілізації. На сучасному етапі все очевиднішим стає те, що традиційна школа, зорієнтована на передавання знань, умінь і навичок, не встигає за темпами їх нарощування. Подолання кризи сучасної освіти можливе завдяки її інтенсивному реформуванню
відповідно до вимог часу, розбудові нової системи загальної освіти, яка поступово замінюватиме традиційну. Інноваційне навчання зорієнтоване на формування готовності особистості до динамічних змін у соціумі за рахунок розвитку здібностей до творчості, різноманітних форм мислення, а також здатності до співробітництва з іншими людьми. У сучасних умовах інформаційних технологій особливої актуальності набуває організація підготовки студентів вищих навчальних закладів із інформатики та
комп’ютерної техніки. У зв’язку з новими завданнями вищої школи стають усе більш
відчутними недоліки процесу організації навчання і, як наслідок, пасивність студентів, слабкий уплив на розвиток особистості, зниження інтересу до навчання. Тому перебудова системи вищої освіти повинна бути зорієнтована на розвиток пізнавальної самостійності й активності студентів, на формування в них творчого мислення, виховання
інтересу до навчання. |
Опис: | Кондак, А. Інноваційний розвиток освіти України на основі впровадження нових інформаційних технологій / А. Кондак // Дидаскал. Упровадження інновацій як чинник єдності педагогічної теорії та освітньої практики. - 2013. - № 13. - С. 281-283. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6034 |
Розташовується у зібраннях: | 13
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|