DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Навчально-науковий інститут іноземних мов >
Кафедра романо-германської філології >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6033

Назва: Особливості реформування вищої освіти України та Франції за принципами Болонського процесу
Автори: Шаповалова, Л.В.
Ключові слова: Франція
Болонський процес
вища освіта
реформи
Дата публікації: 2008
Короткий огляд (реферат): З моменту отримання незалежності Україна стала розвивати освітньо-культурну співпрацю з різними країнами світу. У травні 2005 року вона приєдналася до Болонського процесу, що спричинило необхідність реформування системи її вищої освіти. Необхідність реформування була зумовлена також процесами глобалізації, кризою національної вищої освіти, та необхідністю формування позитивних умов для індивідуального розвитку людини, її соціалізації та самореалізації у світі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6033
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Shapovalova.pdf138,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок