|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
13 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6021
|
Назва: | Принципи створення електронного підручника і перспективи його впровадження в навчальний процес |
Автори: | Косолап, А. |
Ключові слова: | інновації в освіті електронні підручники інформаційно-комунікативні технології |
Дата публікації: | 2013 |
Короткий огляд (реферат): | Освіта сьогодення є досить вимогливою, а беручи до уваги активний розвиток інформаційних технологій взагалі сприяє комп’ютеризації освіти в цілому. Саме це і є одним із важливих, необхідних, а головне актуальних етапів розвитку питання про створення електронних підручників. «Електронний підручник як засіб індивідуалізації», «Електронний підручник як важливий компонент системи дистанційного навчання», саме ці тези є основою у контексті навчального процесу за Болонськими стандартами, спрямованого на розвиток особистості за допомогою самоосвіти. Метою статті є відображення не лише принципів створення електронних підручників, а й показ цілей застосування цих принципів у навчальному процесі. Електронний підручник є достатньо зручним, легким у користуванні та доступним кожному на відміну від коштовних підручників. Розкривши сутність поняття «електронний підручник» та проаналізувавши наукові роботи інших дослідників, ми можемо визначити принципи створення електронних
підручників і головне вказати їх пріоритет по відношенню до застосування в навчальному процесі. Отже, одним із основних принципів повинен бути принцип мультимедійності, так
як на нашу думку, це невід’ємний компонент процесу створення і застосування електронного підручника, хоча це не найважливіший елемент навчального процесу. Створення електронних підручників та їх застосування у навчальному процесі має
не тільки принципи, але й ряд вимог без яких вищевказані принципи не зможуть повноцінно функціонувати. Одними з таких вимог є гнучкість, всеохоплювальність, модульність. Створюючи електронний підручник потрібно пам`ятати, що його основа – це результат тісного переплетення актуальних питань сучасної освіти, результат теорії та
практики пізнання, ідей та аспектів мислення творчої, гармонійно розвиненої особистості. |
Опис: | Косолап, А. Принципи створення електронного підручника і перспективи його впровадження в навчальний процес / А. Косолап // Дидаскал. Упровадження інновацій як чинник єдності педагогічної теорії та освітньої практики. - 2013. - № 13. - С. 262-263. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6021 |
Розташовується у зібраннях: | 13
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|