DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
13 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6021

Назва: Принципи створення електронного підручника і перспективи його впровадження в навчальний процес
Автори: Косолап, А.
Ключові слова: інновації в освіті
електронні підручники
інформаційно-комунікативні технології
Дата публікації: 2013
Короткий огляд (реферат): Освіта сьогодення є досить вимогливою, а беручи до уваги активний розвиток інформаційних технологій взагалі сприяє комп’ютеризації освіти в цілому. Саме це і є одним із важливих, необхідних, а головне актуальних етапів розвитку питання про створення електронних підручників. «Електронний підручник як засіб індивідуалізації», «Електронний підручник як важливий компонент системи дистанційного навчання», саме ці тези є основою у контексті навчального процесу за Болонськими стандартами, спрямованого на розвиток особистості за допомогою самоосвіти. Метою статті є відображення не лише принципів створення електронних підручників, а й показ цілей застосування цих принципів у навчальному процесі. Електронний підручник є достатньо зручним, легким у користуванні та доступним кожному на відміну від коштовних підручників. Розкривши сутність поняття «електронний підручник» та проаналізувавши наукові роботи інших дослідників, ми можемо визначити принципи створення електронних підручників і головне вказати їх пріоритет по відношенню до застосування в навчальному процесі. Отже, одним із основних принципів повинен бути принцип мультимедійності, так як на нашу думку, це невід’ємний компонент процесу створення і застосування електронного підручника, хоча це не найважливіший елемент навчального процесу. Створення електронних підручників та їх застосування у навчальному процесі має не тільки принципи, але й ряд вимог без яких вищевказані принципи не зможуть повноцінно функціонувати. Одними з таких вимог є гнучкість, всеохоплювальність, модульність. Створюючи електронний підручник потрібно пам`ятати, що його основа – це результат тісного переплетення актуальних питань сучасної освіти, результат теорії та практики пізнання, ідей та аспектів мислення творчої, гармонійно розвиненої особистості.
Опис: Косолап, А. Принципи створення електронного підручника і перспективи його впровадження в навчальний процес / А. Косолап // Дидаскал. Упровадження інновацій як чинник єдності педагогічної теорії та освітньої практики. - 2013. - № 13. - С. 262-263.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6021
Розташовується у зібраннях:13

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
81.pdf207,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок