|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
13 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6014
|
Назва: | Інтерактивне навчання географії: сутність, види та методичні особливості організації |
Автори: | Ліпивець, І. |
Ключові слова: | інтерактивне навчання викладання географії в школі інформаційно-комунікативні технології |
Дата публікації: | 2013 |
Короткий огляд (реферат): | Учитель в інтерактивному навчанні виступає організатором процесу навчання, консультантом, який ніколи не «замикає» навчальний процес на собі. Головними в процесі навчання є зв’язки між учнями та їх співпраця. В результаті організації навчальної діяльності за таких умов у класі створюється атмосфера взаємодії, що дає змогу вчителеві стати справжнім лідером дитячого колективу. Організація інтерактивного навчання передбачає моделювання життєвих ситуацій, інколи з проблемним характером. Вільна форма спілкування запобігає перевтомі дітей, підвищує їхню працездатність, виховує навички взаємоконтролю, самоконтролю, готує до практичної трудової діяльності. Це діалогове навчання, головне призначення якого полягає в тому, щоб, по-перше, передати знання, по-друге, усвідомити
цінність інших людей. Наразі у вітчизняній школі розповсюджується застосування форм організації навчально-пізнавальної діяльності учнів у інтерактивному режимі й на уроках географії. Інтерактивний режим організації навчально-пізнавальної діяльності учнів з географії – це спосіб спільної навчально-пізнавальної діяльності, суть якої полягає у взаємонавчанні, коли всі учасники навчального процесу взаємодіють між собою, обмінюються інформацією, спільно розв’язують проблеми, моделюють ситуації та оцінюють колективні й власні дії з реалізацією загального принципу «учень здобуває знання та навчає інших». Такі підходи до навчання передбачають паритетну співпрацю й поєднання зусиль учителя та учнів задля досягнення спільного результату. Серед ключових географічних компетенцій учнів важливе місце посідає комунікативна, яку спрямовано на розвиток уміння конструктивного обміну географічною
інформацією між двома (діалог) або більше (полілог) співрозмовниками. Саме інтерактивне навчання базується на комунікативній моделі формування географічних
знань і вмінь. |
Опис: | Ліпивець, І. Інтерактивне навчання географії : сутність, види та методичні особливості організації / І. Ліпивець // Дидаскал. Упровадження інновацій як чинник єдності педагогічної теорії та освітньої практики. - 2013. - № 13. - С. 240-247 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6014 |
Розташовується у зібраннях: | 13
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|