DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
13 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6011

Назва: Принцип природовідповідності у педагогічній спадщині В. К. Крамаренка
Автори: Василига, Н.
Ключові слова: Крамаренко Валентин Костянтинович
принцип природовідповідності
фізичне виховання
Дата публікації: 2013
Короткий огляд (реферат): З’ясовуючи мету, роль і місце фізичного виховання в загальній системі виховної діяльності, керуються визнаними загальнолюдськими нормами та цінностями. У зв’язку із цим, наші погляди на галузь фізичне виховання необхідно базувати на принципах природовідповідності, гуманізму і демократизму. Визначальною умовою розбудови педагогічного процесу з фізичної культури на сучасному етапі, вважаємо дотримання принципу природовідповідності, що передбачає врахування у процесі фізичного виховання закономірностей циклічності побутових, трудових та святкових явищ і процесів, характерних для життєдіяльності певної етнічної спільноти людей у конкретному природному середовищі. Принцип природовідповідності є тією першоосновою, яка забезпечує досягнення гармонійного співвідношення між природою і людиною, він спрямований на врахування багатогранної і цілісної природи людини, особливостей її анатомо-фізіологічного розвитку з погляду віку і статі. Цей принцип обстоював ряд відомих корифеїв вітчизняної та закордонної педагогіки. Серед згаданих постатей учених, педагогів визначну роль в реалізації принципу природовідповідності, зокрема через розвиток фізичного виховання молоді відіграв Валентин Костянтинович Крамаренко – видатний педагог, методист, лікар і громадський діяч. Його наукова спадщина є яскравим підтвердженням того, за яким напрямками розвивалась вітчизняна наукова думка у галузі фізичного виховання в дорадянські часи.
Опис: Василига, Н. Принцип природовідповідності у педагогічній спадщині В. К. Крамаренка / Н. Василига // Дидаскал. Упровадження інновацій як чинник єдності педагогічної теорії та освітньої практики. - 2013. - № 13. - С. 233-235.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6011
Розташовується у зібраннях:13

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
73.pdf159,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок