DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
13 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6007
|
Назва: | Упровадження технологій формування гуманних відносин учителя й учня у шкільну практику |
Автори: | Хоменко, А. |
Ключові слова: | взаємодія учня з учителем гуманні відносини |
Дата публікації: | 2013 |
Короткий огляд (реферат): | Вивчення теоретичних основ формування гуманних відносин у виховному процесі
основної школи, проведений нами аналіз реальних взаємин учителя й учнів дозволяє
обґрунтувати педагогічно доцільні технології забезпечення даного процесу, до яких ми
відносимо: індивідуально-гуманістичне спілкування вчителя й учнів, високоморальну
вчинкову діяльність суб’єктів взаємодії та створення педагогічно-доцільних виховуючих ситуацій у процесі гуманної взаємодії. На основі ретельного відбору теоретичних даних, детального дослідження взаємозв’язків і взаємозалежностей поетапного формування гуманних відносин, ми дійшли висновку, що ступінь розвитку окремих компонентів, а також їх сукупність, які оформлюють цей процес в єдине ціле, знаходить своє відображення в його рівневій структурі. Нами було визначено наступні рівні сформованості даних відносин у виховному процесі основної школи: функціонально-діяльнісний (елементарний), особистісно-діяльнісний (середній), ціннісно-особистісний (вищий), кожний з яких специфічно впливає на особистісне зростання його учасників. |
Опис: | Хоменко, А. Упровадження технологій формування гуманних відносин учителя й учня у шкільну практику / А. Хоменко // Дидаскал. Упровадження інновацій як чинник єдності педагогічної теорії та освітньої практики. - 2013. - № 13. - С. 215-222. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6007 |
Розташовується у зібраннях: | 13
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|