DSpace
 

DSpace of Korolenko poltava national pedagogical university >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Філології та журналістики >
Кафедра загального і слов'янського мовознавства та іноземних мов >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
2 студентські читання Кроки в науку >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6005

Назва: Коопероване навчання як інновація в системі освіти США
Автори: Юсупова, Н.
Ключові слова: навчання
освіта
США
коопероване навчання
освітні інновації
Дата публікації: 2009
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): В умовах формування педагогічної освіти, зокрема сучасної зміни її парадигми, варто звернутися до передового досвіду роботи систем освіти зарубіжних країн, зокрема в США, що завжди зумо-влювалося потребами ринку. Провідною ідеєю вдосконалення педагогічного процесу у США є підготовка відповідальних, творчих, активних кадрів, які підтримують діалог культур і спільне навчання викладачів і студентів. В основі методів навчання, що базуються на цій філософії лежить організація кооперованого, співробітницького навчання майбутніх вчителів за допомогою дивертисивних засобів групової роботи. Вона ґрунтується на взаємодопомозі студентів, кожний з яких зберігає свою власну ідентичність.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6005
Розташовується у зібраннях:2 студентські читання Кроки в науку

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Yusupova.pdf275,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок