DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
13 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5951

Назва: нновації у процесі підвищення кваліфікації вчителів загальноосвітніх навчальних закладів
Автори: Федоренко, В.
Ключові слова: інновації в освіті
підвищення кваліфікації вчителів
підготовка педагогічних працівників
передовий педагогічний досвід
Дата публікації: 2013
Короткий огляд (реферат): Сучасний етап розвитку освіти в Україні характеризується відходом від тоталітарної уніфікації і стандартизації педагогічного процесу, інтенсивним переосмисленням цінностей, пошуками нового в теорії та практиці навчання і виховання. Важливим елементом загальної культури педагога, яка втілює у собі знання, навички та індивідуальні риси його особистості є його педагогічний досвід. Він розвивається, збагачується протягом усієї діяльності педагога що зумовлено постійними змінами у практичній педагогічній діяльності, освітніх надбаннях педагога. Із метою вдосконалення професійної майстерності молодих вчителів та впровадження передового досвіду педагоги у відповідності з планами підвищення кваліфікаціївчителів, раз у 5 років проходять навчання в інститутах вдосконалення вчителів або на спеціальних факультативах педагогічних учбових закладів. Курси підвищення кваліфікації організовані для підвищення рівня теоретичної, предметної і психолого-педагогічної підготовки вчителів; організації роботи по вивченню нових освітніх програм, освітніх державних стандартів, збагачення новими педагогічними технологіями, формами і методами навчання та виховання; організації роботи по вивченню нових нормативних документів, інструктивно-методичних матеріалів, надання науково-методичної допомоги вчителям по діагностичній індивідуалізованій і диференційованій основі; надання консультативної допомоги вчителям в організації самоосвіти і підвищення загального рівня професійно-педагогічної культури. Для вчителя професійна підготовка продовжується протягом усього періоду його професійної діяльності. Неперервність професійної освіти вчителя є необхідною передумовою його творчих здібностей, інтегративним елементом його життєдіяльності, умовою постійного розвитку індивідуального педагогічного досвіду. Ріст професійної майстерності і педагогічної культури вчителя йде більш інтенсивно, якщо особистість має активну позицію, якщо практичний її досвід осмислюється і об’єднується соціальним і професійним досвідом, якщо в педагогічному колективі підтримується творчий професійний пошук.
Опис: Федоренко, В. Інновації у процесі підвищення кваліфікації вчителів загальноосвітніх навчальних закладів / В. Федоренко // Дидаскал. Упровадження інновацій як чинник єдності педагогічної теорії та освітньої практики. - 2013. - № 13. - С. 210-212.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5951
Розташовується у зібраннях:13

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
67.pdf157,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок