|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
13 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5951
|
Назва: | нновації у процесі підвищення кваліфікації вчителів загальноосвітніх навчальних закладів |
Автори: | Федоренко, В. |
Ключові слова: | інновації в освіті підвищення кваліфікації вчителів підготовка педагогічних працівників передовий педагогічний досвід |
Дата публікації: | 2013 |
Короткий огляд (реферат): | Сучасний етап розвитку освіти в Україні характеризується відходом від тоталітарної уніфікації і стандартизації педагогічного процесу, інтенсивним переосмисленням
цінностей, пошуками нового в теорії та практиці навчання і виховання. Важливим елементом загальної культури педагога, яка втілює у собі знання, навички та індивідуальні риси його особистості є його педагогічний досвід. Він розвивається, збагачується протягом усієї діяльності педагога що зумовлено постійними змінами у
практичній педагогічній діяльності, освітніх надбаннях педагога. Із метою вдосконалення професійної майстерності молодих вчителів та впровадження передового досвіду педагоги у відповідності з планами підвищення кваліфікаціївчителів, раз у 5 років проходять навчання в інститутах вдосконалення вчителів або на спеціальних факультативах педагогічних учбових закладів. Курси підвищення кваліфікації організовані для підвищення рівня теоретичної, предметної і психолого-педагогічної підготовки вчителів; організації роботи по вивченню нових освітніх програм, освітніх державних стандартів, збагачення новими педагогічними технологіями, формами і методами навчання та виховання; організації роботи по вивченню нових нормативних документів, інструктивно-методичних матеріалів, надання науково-методичної допомоги вчителям по діагностичній індивідуалізованій і диференційованій основі; надання консультативної допомоги вчителям в організації самоосвіти і підвищення загального рівня професійно-педагогічної культури. Для вчителя професійна підготовка продовжується протягом усього періоду його
професійної діяльності. Неперервність професійної освіти вчителя є необхідною передумовою його творчих здібностей, інтегративним елементом його життєдіяльності,
умовою постійного розвитку індивідуального педагогічного досвіду. Ріст професійної
майстерності і педагогічної культури вчителя йде більш інтенсивно, якщо особистість
має активну позицію, якщо практичний її досвід осмислюється і об’єднується соціальним і професійним досвідом, якщо в педагогічному колективі підтримується творчий
професійний пошук. |
Опис: | Федоренко, В. Інновації у процесі підвищення кваліфікації вчителів загальноосвітніх навчальних закладів / В. Федоренко // Дидаскал. Упровадження інновацій як чинник єдності педагогічної теорії та освітньої практики. - 2013. - № 13. - С. 210-212. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5951 |
Розташовується у зібраннях: | 13
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|