DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
13 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5946
|
Назва: | Розвиток інтересів учнів - важливий чинник особистісно зорієнтованого навчання |
Автори: | Литовченко, А. Лопата, В. |
Ключові слова: | особистісно орієнтоване навчання пізнавальні інтереси учнів |
Дата публікації: | 2013 |
Короткий огляд (реферат): | Пізнавальні інтереси учнів у навчальному процесі мають розвиватися випереджуючими темпами. Відсутність інтересу – «смерть навчання» – слід визнати глибокою дидактичною занедбаністю учнів. Такі учні, будучи не спроможними засвоювати
навчальний матеріал, займаються на уроках сторонніми справами або навмисно заважають роботі вчителя і всього класу. Непоодинокі випадки, коли негативна поведінка окремих інтелектуально пасивних учнів зводить нанівець урок за уроком. Випереджуючий розвиток пізнавальних інтересів, виховання стійкого бажання навчатися має важливе значення як для учнів, так і для вчителів. |
Опис: | Литовченко, А. Розвиток інтересів учнів - важливий чинник особистісно зорієнтованого навчання / А. Литовченко, В. Лопата // Дидаскал. Упровадження інновацій як чинник єдності педагогічної теорії та освітньої практики. - 2013. - № 13. - С. 196-198. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5946 |
Розташовується у зібраннях: | 13
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|