DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
13 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5945
|
Назва: | Особливості впровадження інформаційних технологій у навчальний процес |
Автори: | Буцька, М. |
Ключові слова: | інформаційні технології в освіті підготовка студентів інформаційно-комунікативні технології |
Дата публікації: | 2013 |
Короткий огляд (реферат): | На сьогоднішній день пріоритетом розвитку освіти є впровадження сучасних інформаційних технологій, які забезпечують доступ до мережі високо якісних баз даних,
розширюють можливість учнів до сприйняття складної інформації. Це здійснюється
шляхом побудови індивідуальних модульних навчальних програм різних рівнів складності, залежно від конкретних потреб, використання можливостей Інтернет, впровадження дистанційного навчання, випуску елементарних підручників. Держава підтримує застосування комп’ютерних технологій до системи оцінювання
знань, сприяє забезпеченню навчальних закладів комп’ютерами, побудові глобальних
інформаційно-освітніх мереж. Актуальність питання обумовлюється активізацією основного продукту інформаційної революції – інформаційних технологій, які в буквальному розумінні роблять революційний переворот у всіх сферах життєдіяльності людини. Інформаційні технології позитивно впливають на навчально-виховний процес насамперед тому, що змінюють схему передачі знань і методи навчання. Водночас впровадження таких технологій у систему освіти в умовах становлення інформаційного суспільства ґрунтується на застосуванні комп’ютерів і телекомунікацій, спеціального устаткування, програмних і апаратних засобів, систем обробки інформації. Потенціал використання інформаційних технологій навчання зможе бути
розкритим лише за умов, якщо провідну роль у навчально-виховному процесі відіграватиме викладач, а комп’ютер буде не тільки потужним засобом, а й повною мірою третім
партнером у педагогічній взаємодії. |
Опис: | Буцька, М. Особливості впровадження інформаційних технологій у навчальний процес / М. Буцька // Дидаскал. Упровадження інновацій як чинник єдності педагогічної теорії та освітньої практики. - 2013. - № 13. - С. 193-195. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5945 |
Розташовується у зібраннях: | 13
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|