DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
13 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5940
|
Назва: | Конструювання передового педагогічного досвіду в системі підготовки майбутнього вчителя засобами музейно-педагогічної діяльності |
Автори: | Пусепліна, Н.М. |
Ключові слова: | передовий педагогічний досвід музейна педагогіка підготовка педагогічних працівників педагогічні інновації |
Дата публікації: | 2013 |
Короткий огляд (реферат): | у процесі цілеспрямованого конструювання передового досвіду були охоплені всі напрями музейно-педагогічної діяльності: виховна, навчальна, наукова. Було виявлено такі основні форми організації роботи: традицієзнавчі та науково-пошукові зібрання; творчі майстерні, студії, лекції, індивідуальні та групові консультації,
екскурсії, презентації, виставки. Добирались інтерактивні методи взаємодії, які сприяли
створенню невимушеної, творчої і неформальної атмосфери, яка дозволила найбільш повно сформувати виховний потенціал майбутнього вчителя: ігрово-виховний, «інтелектуальний штурм», «занурення», дискусії, співбесіди, демонстрації, ілюстрації, тобто переважно наочні і словесні методи у поєднанні з практичними. |
Опис: | Пусепліна, Н. Конструювання передового педагогічного досвіду в системі підготовки майбутнього вчителя засобами музейно-педагогічної діяльності / Н. Пусепліна // Дидаскал. Упровадження інновацій як чинник єдності педагогічної теорії та освітньої практики. - 2013. - № 13. - С. 177-181. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5940 |
Розташовується у зібраннях: | 13
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|