DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Української філології та журналістики >
Кафедра загального і слов'янського мовознавства та іноземних мов >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
2 студентські читання Кроки в науку >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5932
|
Назва: | Основні напрями діяльності дошкільної освіти в Німеччині |
Автори: | Бойчук, М. |
Ключові слова: | дошкільна освіта Німеччина |
Дата публікації: | 2009 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | Нині у ФРН понад 30 % дітей від трьох до шести років відвіду-ють дитячі садки. В залежності від того, скільки годин у день необ-хідний догляд за дітьми, використовують одну з двох наявних мож-ливостей, а саме: Tageseinrichtungen (або Tagespflege). Tagesein-richtungen – це денні дитячі установи, де забезпечується нагляд, на-вчання і виховання дітей від 4-х місяців до 14-ти років. Під дахом Tageseinrichtungen можуть знаходитися діти кількох вікових груп. Kindergartengruppen – групи дитячого садка, що працюють з 8.00 до 12.00 для дітей вікової групи 3-х–6-ти років; Tagesstatten – групи денного дитячого садка, що працюють з 8.00 до 16.00, змішані групи для дітей від 4-х місяців до шкільного віку; Hortgruppen (групи про-довженого дня) – дитячі групи для дітей віком від 3-х до 14-ти років. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5932 |
Розташовується у зібраннях: | 2 студентські читання Кроки в науку
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|