DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Української філології та журналістики >
Кафедра загального і слов'янського мовознавства та іноземних мов >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
2 студентські читання Кроки в науку >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5932

Назва: Основні напрями діяльності дошкільної освіти в Німеччині
Автори: Бойчук, М.
Ключові слова: дошкільна освіта
Німеччина
Дата публікації: 2009
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): Нині у ФРН понад 30 % дітей від трьох до шести років відвіду-ють дитячі садки. В залежності від того, скільки годин у день необ-хідний догляд за дітьми, використовують одну з двох наявних мож-ливостей, а саме: Tageseinrichtungen (або Tagespflege). Tagesein-richtungen – це денні дитячі установи, де забезпечується нагляд, на-вчання і виховання дітей від 4-х місяців до 14-ти років. Під дахом Tageseinrichtungen можуть знаходитися діти кількох вікових груп. Kindergartengruppen – групи дитячого садка, що працюють з 8.00 до 12.00 для дітей вікової групи 3-х–6-ти років; Tagesstatten – групи денного дитячого садка, що працюють з 8.00 до 16.00, змішані групи для дітей від 4-х місяців до шкільного віку; Hortgruppen (групи про-довженого дня) – дитячі групи для дітей віком від 3-х до 14-ти років.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5932
Розташовується у зібраннях:2 студентські читання Кроки в науку

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Boychuk.pdf253,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок