DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
13 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5873
|
Назва: | Система тестового контролю знань |
Автори: | Зелененко, А. |
Ключові слова: | перевірка та контроль знань тестовий контроль знань оцінка якості знань |
Дата публікації: | 2013 |
Короткий огляд (реферат): | В останні роки сфера вищої освіти набула форм Болонського процесу, який передбачає посилення ролі самостійної роботи студентів, тому зростає необхідність пошуку оптимальної системи перевірки знань. Через значне скорочення аудиторного навантаження необхідним є застосування нових способів контролю навчання. Серед усіх методів вимірювання досягнень учнів: письмова робота, усне опитування, творче завдання,
тестування, останній є найбільш ефективним. Традиційні методи оцінювання і контролю знань не є об’єктивними. Облік знань набуває об’єктивного характеру лише тоді, коли його проводять на основі вимірювання якості знань, що є неможливим при усному опитуванні чи письмовому контролі, адже ступінь точності певною мірою залежить від
суб’єктивності педагога. Метою даної статті є висвітлення необхідності системи тестового контролю знань та впровадження його в сучасну систему навчання. тестування є досить ефективним, важливим та зручним методом оцінювання якості знань, який потребує подальшого вивчення та активного використання у сучасній педагогічній практиці. |
Опис: | Зелененко, А. Система тестового контролю знань / А. Зелененко // Дидаскал. Упровадження інновацій як чинник єдності педагогічної теорії та освітньої практики. - 2013. - № 13. - С. 175-176. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5873 |
Розташовується у зібраннях: | 13
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|