DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
13 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5872

Назва: Проблемні аспекти дистанційної форми освіти та перспективи її втілення в Україні
Автори: Кумбер, Ю.
Ключові слова: інновації в освіті
дистанційне навчання в вузі
інтерактивні методи навчання у вузі
Дата публікації: 2013
Короткий огляд (реферат): Сучасні проблеми, з якими стикається цивілізація, призводить до розуміння того, що всі вони зосереджені в самій людині, його внутрішньому світі. У зв’язку з цим ставка робиться на освіту, як головний механізм, здатний вивести суспільство з кризи, узгодити цінності і цілі окремої людини і суспільства. Дистанційне навчання – це навчання, яке дає можливість навчати без фізичної присутності вчителя, тому він може проводити лекцію на декілька аудиторій одночасно. Також це специфічна дидактична система, що надає будь-якому користувачу різноманітні освітні, послуги на відстані, без його присутності. Метою даної статті є висвітлення поняття дистанційного навчання, його переваги і недоліки та розвиток у сучасному світі. В Україні поняття дистанційного навчання належить до тих дидактичних понять, місце яких серед дидактичних категорій не є суворо визначеним. Цьому сприяла відсутність донедавна єдиної концепції такого навчання. Нині існують різні погляди на дистанційне навчання – від його абсолютизації, як нової універсальної форми навчання, спроможної змінити традиційну, до технології комплектування засобів і методів передачі навчальної інформації. Існують окремі вимоги до професорсько-викладацького складу, який бере участь в забезпеченні освітнього процесу з елементами дистанційних технологій. В Україні, при існуючій недосконалості законодавчої бази з цього питання, слід бути досить обережним при виборі навчального закладу, освітніх курсів чи курсів підвищення кваліфікації, які пропонують пройти навчання дистанційно. А важливим завданням для всього освітнього співтовариства України, поза сумнівом, є розробка необхідного правового супроводу даної форми навчання. Отже, дистанційне навчання покликане допомогти в глобальному освітньому просторі, воно виступає як ефективне доповнення традиційних форм освіти, як засіб часткового вирішення її нагальних проблем, зокрема, надає можливість одночасно з гнучким за часом і високопрофесійним за змістом вивченням різних предметних розділів знань, формуванням умінь і навичок роботи з багатьох навчальних дисциплін забезпечити інтенсивне практичне застосування тими, хто навчаються, методами і засобами інформаційно-комунікаційних технологій, розвиває уміння і навички у сучасній науці і практиці. Саме тому впровадження елементів дистанційної форми навчання є необхідною умовою для досягнення сучасного рівня якості освіти.
Опис: Кумбер, Ю. Проблемні аспекти дистанційної форми освіти та перспективи її втілення в Україні / Ю. Кумбер // Дидаскал. Упровадження інновацій як чинник єдності педагогічної теорії та освітньої практики. - 2013. - № 13. - С. 172-174.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5872
Розташовується у зібраннях:13

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
54.pdf162,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок