|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
13 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5872
|
Назва: | Проблемні аспекти дистанційної форми освіти та перспективи її втілення в Україні |
Автори: | Кумбер, Ю. |
Ключові слова: | інновації в освіті дистанційне навчання в вузі інтерактивні методи навчання у вузі |
Дата публікації: | 2013 |
Короткий огляд (реферат): | Сучасні проблеми, з якими стикається цивілізація, призводить до розуміння того,
що всі вони зосереджені в самій людині, його внутрішньому світі. У зв’язку з цим ставка
робиться на освіту, як головний механізм, здатний вивести суспільство з кризи, узгодити цінності і цілі окремої людини і суспільства. Дистанційне навчання – це навчання, яке дає можливість навчати без фізичної присутності вчителя, тому він може проводити лекцію на декілька аудиторій одночасно. Також це специфічна дидактична система, що надає будь-якому користувачу різноманітні освітні, послуги на відстані, без його присутності. Метою даної статті є висвітлення поняття дистанційного навчання, його переваги і недоліки та розвиток у сучасному світі. В Україні поняття дистанційного навчання належить до тих дидактичних понять, місце яких серед дидактичних категорій не є суворо визначеним. Цьому сприяла відсутність донедавна єдиної концепції такого навчання. Нині існують різні погляди на дистанційне навчання – від його абсолютизації, як нової універсальної форми навчання, спроможної змінити традиційну, до технології комплектування засобів і методів передачі навчальної інформації. Існують окремі вимоги до професорсько-викладацького складу, який бере участь в забезпеченні освітнього процесу з елементами дистанційних технологій. В Україні, при існуючій недосконалості законодавчої бази з цього питання, слід бути досить обережним при виборі навчального закладу, освітніх курсів чи курсів підвищення кваліфікації, які пропонують пройти навчання дистанційно. А важливим завданням для всього освітнього співтовариства України, поза сумнівом, є розробка необхідного правового супроводу даної форми навчання. Отже, дистанційне навчання покликане допомогти в глобальному освітньому просторі, воно виступає як ефективне доповнення традиційних форм освіти, як засіб часткового вирішення її нагальних проблем, зокрема, надає можливість одночасно з гнучким за часом і високопрофесійним за змістом вивченням різних предметних розділів знань, формуванням умінь і навичок роботи з багатьох навчальних дисциплін забезпечити інтенсивне практичне застосування тими, хто навчаються, методами і засобами
інформаційно-комунікаційних технологій, розвиває уміння і навички у сучасній науці і
практиці. Саме тому впровадження елементів дистанційної форми навчання є необхідною умовою для досягнення сучасного рівня якості освіти. |
Опис: | Кумбер, Ю. Проблемні аспекти дистанційної форми освіти та перспективи її втілення в Україні / Ю. Кумбер // Дидаскал. Упровадження інновацій як чинник єдності педагогічної теорії та освітньої практики. - 2013. - № 13. - С. 172-174. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5872 |
Розташовується у зібраннях: | 13
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|