DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
13 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5871
|
Назва: | Організація дистанційного навчання у вишах України: досвід і перспективи |
Автори: | Крикля, М. |
Ключові слова: | інновації в освіті дистанційне навчання в вузі інформаційні технології в совіті |
Дата публікації: | 2013 |
Короткий огляд (реферат): | За останні роки розвиток інформаційних технологій зробив актуальною проблему
модернізації системи освіти. Суть такої модернізації найбільше відбилася в концепції
дистанційного навчання, яка, завдяки такому глобальному явищу як Інтернет, охоплює
широкі верстви суспільства та стає найважливішим фактором його розвитку. Особливого значення така модернізація системи освіти набуває в Україні. Система дистанційного навчання має ряд переваг і значно розширює коло потенційних студентів. Одержати освіту дистанційно має можливість молодь, яка не може поєднувати навчання з роботою або проживає у віддаленій від обласних центрів місцевості; військовослужбовці; домогосподарки; керівники; бізнесмени або студенти, що бажають паралельно одержати друг освіту. Дистанційна форма навчання підходить майже
всім, тому що дає можливість гармонійно поєднувати навчання та повсякденне життя. Дистанційне навчання виникло як наслідок процесу інформатизації суспільства та
освіти, як найбільш перспективна, гуманістична, інтегральна форма освіти, орієнтована на індивідуалізацію навчання. |
Опис: | Крикля, М. Організація дистанційного навчання у вишах України: досвід і перспективи / М. Крикля // Дидаскал. Упровадження інновацій як чинник єдності педагогічної теорії та освітньої практики. - 2013. - № 13. - С. 170-172. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5871 |
Розташовується у зібраннях: | 13
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|