DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
13 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5866

Назва: Сутність педагогічних інновацій та їх роль у сучасній освіті
Автори: Опришко, В.
Ключові слова: інновації в освіті
педагогічні інновації
Дата публікації: 2013
Короткий огляд (реферат): У наш час педагогічні інновації активно розвиваються. Це обумовлено актуальною необхідністю комплексної перебудови всієї системи освіти. Перш за все, на педагогічні інновації покладаються основні надії виходу сучасної освіти з кризи, про яку говорять більшість сучасних вітчизняних і зарубіжних дослідників. Дослідники інноваційних процесів зазначають, що тільки долаючи власний кризовий стан, перетворюючи зміст, форми і способи організації, створюючи принципово нове технологічне забезпечення освітнього процесу системи освіти можна відповісти на виклик часу і стати дійсним ресурсом розвитку. Така модель освіти, здатна своєю якістю забезпечити якість та рівень розвитку окремих країн і людства в цілому, зможе відповідати вимогам безперервності і модальності, фундаментальності та універсальності, гуманізації і демократизму. Вона повинна мати механізми динамічного саморозвитку, тобто володіти такою якістю як інноваційність. Критеріями педагогічних інновацій виступає новизна, оптимальність, результативність, концептуальність, системність, гуманістична, спадкоємність з традицією, науковість і достатність науково-методичного забезпечення, наявність інфраструктури як комплексу умов реалізації і розповсюдження.
Опис: Опришко, В. Сутність педагогічних інновацій та їх роль у сучасній освіті / В. Опришко // Дидаскал. Упровадження інновацій як чинник єдності педагогічної теорії та освітньої практики. - 2013. - № 13. - С. 157-159.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5866
Розташовується у зібраннях:13

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
48.pdf157,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок