DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
13 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5860

Назва: Проблема педагогічної взаємодії викладача зі студентами у процесі впровадження інтерактивних методів навчання
Автори: Гриценко, Л.
Ключові слова: педагогічна взаємодія
взаємодія викладача зі студентами
інтерактивні методи навчання у вузі
професійна взаємодія
Дата публікації: 2013
Короткий огляд (реферат): Глибокі соціальні, духовні й економічні зрушення, що відбуваються в Україні, розвиток сучасного високотехнологічного виробництва вимагають кваліфікованих кадрів, які були б мобільними, знаючими, ініціативними, творчими, за таких умов студент має стати реальним і повноправним суб’єктом навчально-виховного процесу, суспільного життя і майбутньої професійної діяльності. Тому професійна підготовка майбутніх учителів технологій та креслення має бути гнучкою і пристосованою до технічних, економічних та соціальних потреб суспільства, з урахуванням досягнень та перспектив його розвитку і спрямованою на їх професійну діяльність та неперервну самоосвіту. Професійна підготовка має орієнтуватися на найновіші технології та їх динамічні зміни, забезпечувати здатність випускника вищого навчального закладу адаптуватися до змін і здійснювати самостійну інноваційну діяльність, підвищувати його конкурентоспроможність на ринку праці. Перед викладачами вищої школи постає завдання удосконалити та інтенсифікувати навчальний процес, формувати ключові життєві компетентності студента, реалізувати прагнення до самоосвіти та самотворення особистості, а цього можна досягти саме завдяки своєчасному застосуванню освітніх інновацій і одним із найпотужніших засобів є впровадження інтерактивних методів навчання.
Опис: Гриценко, Л. Проблема педагогічної взаємодії викладача зі студентами у процесі впровадження інтерактивних методів навчання / Л. Гриценко // Дидаскал. Упровадження інновацій як чинник єдності педагогічної теорії та освітньої практики. - 2013. - № 13. - С. 142-144.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5860
Розташовується у зібраннях:13

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
42.pdf157,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок