DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
13 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5857

Назва: Емоційна та вольова культура як компонент змісту педагогічної культури
Автори: Нечепоренко, М.
Ключові слова: педагогічна культура
емоційна культура
Дата публікації: 2013
Короткий огляд (реферат): В умовах технізації усіх видів діяльності посилюються тенденції соціальних педагогів і психологів щодо естетизації повсякденного життя, формування позитивних почуттів та волі до самовдосконалення на фоні широкого застосування сучасних засобів навчання та освіти. І вчені завжди звертали свої погляди й увагу на сильні постаті, красиві форми, оцінюючи не тільки окремі художні елементи, але й намагались визначити місце і значення феномену краси й сили в житті й діяльності людства. У зв’язку з цим автори-спеціалісти з педагогіки в усіх періодах життєдіяльності знаходили можливості вносити елементи естетизації життя й розглядали їх у системі навчання, виховання й освіти з погляду поліпшення загальної підготовки дітей і молоді до життя, входження у соціальне й природне довкілля без напруги, а шляхом гармонізації своїх дій і поведінки у такий спосіб, щоб забезпечити мир, злагоду, процвітання, уникнути можливих конфліктів чи воєн. Проблема засвоєння духовних цінностей народу з метою посилення морального й фізичного виховання та формування емоційно-вольової й естетичної та фізичної культури студентів класичних університетів на даному етапі розвитку суспільства набуває державного значення. Сучасний стан соціальних відносин захопив потік насильницьких та деструктивних процесів з відповідним їх відтворенням у творах масового мистецтва, морально-духовне виховання та формування відповідної культури є питанням таким же актуальним і важливим, як і створення матеріальних цінностей.
Опис: Нечепоренко, М. Емоційна та вольова культура як компонент змісту педагогічної культури / М. Нечепоренко // Дидаскал. Упровадження інновацій як чинник єдності педагогічної теорії та освітньої практики. - 2013. - № 13. - С. 131-135.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5857
Розташовується у зібраннях:13

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
39.pdf170,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок