DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
13 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5857
|
Назва: | Емоційна та вольова культура як компонент змісту педагогічної культури |
Автори: | Нечепоренко, М. |
Ключові слова: | педагогічна культура емоційна культура |
Дата публікації: | 2013 |
Короткий огляд (реферат): | В умовах технізації усіх видів діяльності посилюються тенденції соціальних педагогів і психологів щодо естетизації повсякденного життя, формування позитивних почуттів та волі до самовдосконалення на фоні широкого застосування сучасних засобів навчання та освіти. І вчені завжди звертали свої погляди й увагу на сильні постаті, красиві форми, оцінюючи не тільки окремі художні елементи, але й намагались визначити місце і значення феномену краси й сили в житті й діяльності людства. У зв’язку з цим автори-спеціалісти з педагогіки в усіх періодах життєдіяльності знаходили можливості вносити елементи естетизації життя й розглядали їх у системі навчання, виховання й освіти з погляду поліпшення загальної підготовки дітей і молоді до життя, входження у соціальне й природне довкілля без напруги, а шляхом гармонізації своїх дій і поведінки у такий спосіб, щоб забезпечити мир, злагоду, процвітання, уникнути можливих конфліктів чи воєн. Проблема засвоєння духовних цінностей народу з метою посилення морального й
фізичного виховання та формування емоційно-вольової й естетичної та фізичної культури студентів класичних університетів на даному етапі розвитку суспільства набуває
державного значення. Сучасний стан соціальних відносин захопив потік насильницьких та деструктивних процесів з відповідним їх відтворенням у творах масового мистецтва, морально-духовне виховання та формування відповідної культури є питанням таким же актуальним і важливим, як і створення матеріальних цінностей. |
Опис: | Нечепоренко, М. Емоційна та вольова культура як компонент змісту педагогічної культури / М. Нечепоренко // Дидаскал. Упровадження інновацій як чинник єдності педагогічної теорії та освітньої практики. - 2013. - № 13. - С. 131-135. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5857 |
Розташовується у зібраннях: | 13
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|