DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
13 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5856

Название: Доцільність упровадження гендерного підходу в педагогічну теорію і практику
Авторы: Ільченко, О.
Ключевые слова: гендерний підхід в освіті
Issue Date: 2013
Краткий осмотр (реферат): Нині український педагогічний соціум гостро потребує нових механізмів пізнання і перетворення дійсності, адже національний освітній простір, що віддзеркалює гендерну стратифікацію суспільства, демонструє на сьогодні дисбаланс і гендерну асиметрію чоловічих та жіночих практик, дискримінаційне становище жінок, зокрема в освітніх сферах лідерства і управління. З огляду на таку ситуацію педагогічна наука вимагає такої наукової парадигми теоретичних пошуків, яка б могла: по-перше, збалансувати гендерну дискримінацію і асиметрію в педагогічному соціумі; по-друге, забезпечити відсутність ієрархії та нерівності «чоловічого» і «жіночого»; по-третє, досліджувати дійсність із позицій толерантності, гармонізації статево-рольової взаємодії, паритетних і збалансованих відносин між статями, їх конструктивного і консенсусного співіснування.
Описание: Ільченко, О. Доцільність упровадження гендерного підходу в педагогічну теорію і практику / О. Ільченко // Дидаскал. Упровадження інновацій як чинник єдності педагогічної теорії та освітньої практики. - 2013. - № 13. - С. 127-130.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5856
Appears in Collections:13

Files in This Item:

File Description SizeFormat
38.pdf226,42 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback