DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
13 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5824

Назва: Упровадження інноваційних технологій естетичного виховання в дитячих оздоровчих таборах
Автори: Нестеренко, М.
Ключові слова: інновації в освіті
оздоровчі табори
педагогічні інновації
педагогічні технології
естетичне виховання
Дата публікації: 2013
Короткий огляд (реферат): Виховання підростаючого покоління є найважливішим завданням сучасної педагогічної теорії і практики. Це питання тривалий час не втрачає своєї актуальності, оскільки в останнє десятиліття у педагогічній науці виникає все більша потреба пошуку нових шляхів для вдосконалення та розвитку дитячої особистості, введення інноваційних технологій у навчально-виховний процес. На даний час від педагога вимагається високий рівень професіоналізму в роботі з дітьми, вміння організувати індивідуально-гуманістичне спілкування, вибудувати виховні відносини з кожною дитиною таким чином, щоб сприяти її духовному розвитку та вихованню. Педагог, який працює в якості організатора дитячого колективу, перебуває в постійному пошуку творчого наповнення всієї організації його життя і діяльності. Модернізація системи освіти пов’язується насамперед із запровадженням до освітнього середовища інноваційних технологій, в основу яких покладено цілісні моделі навчально-виховного процесу, засновані на діалектичній єдності методології та засобів їх здійснення. Останнім часом досить широко ввійшов до вжитку термін «інноваційні педагогічні технології». В контексті нашого дослідження вагомими є: формування морально-духовного розвитку особистості, виховання дітей та молоді в контексті розвитку громадянського суспільства (О. В. Сухомлинська); підтримка дитячої ініціативи та створення умов для самовираження особистості (О.В. Безпалько); основи педагогічної творчості (С.О. Сисоєва) та психолого-педагогічного проектування виховного процесу (О.М. Коберник); основні положення концепції виховної роботи в літніх трудових об’єднаннях (В.М. Оржеховська); особливості позашкільної педагогіки (Т.І. Сущенко); особливості соціально-емоційного розвитку особистості (О.Л. Кононко). Прагнення постійно оптимізувати навчально-виховний процес зумовило появу нових і вдосконалення використовуваних раніше педагогічних технологій різних рівнів і різної цільової спрямованості. Інноваційні технології – це цілеспрямований системний набір методів, прийомів і засобів організації виховної діяльності, що охоплює весь процес виховання від визначення мети до одержання результатів.
Опис: Нестеренко, М. Упровадження інноваційних технологій естетичного виховання в дитячих оздоровчих таборах / М. Нестеренко // Дидаскал. Упровадження інновацій як чинник єдності педагогічної теорії та освітньої практики. - 2013. - № 13. - С. 113-116.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5824
Розташовується у зібраннях:13

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
34.pdf163,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок