DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
13 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5824
|
Назва: | Упровадження інноваційних технологій естетичного виховання в дитячих оздоровчих таборах |
Автори: | Нестеренко, М. |
Ключові слова: | інновації в освіті оздоровчі табори педагогічні інновації педагогічні технології естетичне виховання |
Дата публікації: | 2013 |
Короткий огляд (реферат): | Виховання підростаючого покоління є найважливішим завданням сучасної педагогічної теорії і практики. Це питання тривалий час не втрачає своєї актуальності, оскільки в останнє десятиліття у педагогічній науці виникає все більша потреба пошуку нових шляхів для вдосконалення та розвитку дитячої особистості, введення інноваційних технологій у навчально-виховний процес. На даний час від педагога вимагається високий
рівень професіоналізму в роботі з дітьми, вміння організувати індивідуально-гуманістичне спілкування, вибудувати виховні відносини з кожною дитиною таким чином, щоб
сприяти її духовному розвитку та вихованню. Педагог, який працює в якості організатора дитячого колективу, перебуває в постійному пошуку творчого наповнення всієї організації його життя і діяльності. Модернізація системи освіти пов’язується насамперед із запровадженням до освітнього середовища інноваційних технологій, в основу яких покладено цілісні моделі навчально-виховного процесу, засновані на діалектичній єдності методології та засобів їх здійснення. Останнім часом досить широко ввійшов до вжитку термін «інноваційні педагогічні технології». В контексті нашого дослідження вагомими є: формування морально-духовного
розвитку особистості, виховання дітей та молоді в контексті розвитку громадянського
суспільства (О. В. Сухомлинська); підтримка дитячої ініціативи та створення умов для
самовираження особистості (О.В. Безпалько); основи педагогічної творчості (С.О. Сисоєва) та психолого-педагогічного проектування виховного процесу (О.М. Коберник); основні положення концепції виховної роботи в літніх трудових об’єднаннях (В.М. Оржеховська); особливості позашкільної педагогіки (Т.І. Сущенко); особливості соціально-емоційного розвитку особистості (О.Л. Кононко).
Прагнення постійно оптимізувати навчально-виховний процес зумовило появу нових і вдосконалення використовуваних раніше педагогічних технологій різних рівнів і
різної цільової спрямованості. Інноваційні технології – це цілеспрямований системний
набір методів, прийомів і засобів організації виховної діяльності, що охоплює весь процес виховання від визначення мети до одержання результатів. |
Опис: | Нестеренко, М. Упровадження інноваційних технологій естетичного виховання в дитячих оздоровчих таборах / М. Нестеренко // Дидаскал. Упровадження інновацій як чинник єдності педагогічної теорії та освітньої практики. - 2013. - № 13. - С. 113-116. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5824 |
Розташовується у зібраннях: | 13
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|