DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
13 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5823

Назва: Використання інновацій як важливий аспект діяльності педагога ХХІ ст.
Автори: Сологуб, Л.
Ключові слова: інновації в освіті
інноваційна діяльність
педагогічні інновації
викладач вищої школи
Дата публікації: 2013
Короткий огляд (реферат): У сучасних умовах стрімкого розвитку суспільства проблема якості освіти, готовності молодої людини до життєдіяльності у відкритому, демократичному, полікультурному світі набуває все більшої актуальності. Саме тому порушуються проблеми проектування відкритих педагогічних систем, які здатні ефективно діяти у варіативних умовах, враховуючи, до того ж, різноманітні перешкоди і гальмуючі фактори, що можуть бути. Розвиток інноваційних процесів у освіті на сучасному етапі є об’єктивною закономірністю, що зумовлюється: інтенсивним розвитком інформаційних технологій у всіх сферах людського буття; оновленням змісту філософії сучасної освіти, центром якої став загальнолюдський цілісний аспект; гуманістично зорієнтованим характером взаємодії учасників навчально-виховного процесу; необхідністю підвищення рівня активності та відповідальності педагога за власну професійну діяльність, спрямовану на формування творчої особистості вихованця, готовності до сприйняття та активної діяльності у нових соціально-економічних умовах. Динамізм, притаманний сучасній цивілізації,зростання соціальної ролі особистості, гуманізація та демократизація суспільства, інтелектуалізація праці, швидка зміна техніки й технологій у всьому світі – усе це потребує створення таких умов, за яких педагоги спроможні були б використовувати набуті знання для творчого розв’язання проблем. У зв´язку з цим винятково важливого значення набуває інноваційна діяльність педагога.
Опис: Сологуб, Л. Використання інновацій як важливий аспект діяльності педагога ХХІ ст. / Л. Сологуб // Дидаскал. Упровадження інновацій як чинник єдності педагогічної теорії та освітньої практики. - 2013. - № 13. - С. 109-113.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5823
Розташовується у зібраннях:13

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
33.pdf168,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок