DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
13 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5823
|
Назва: | Використання інновацій як важливий аспект діяльності педагога ХХІ ст. |
Автори: | Сологуб, Л. |
Ключові слова: | інновації в освіті інноваційна діяльність педагогічні інновації викладач вищої школи |
Дата публікації: | 2013 |
Короткий огляд (реферат): | У сучасних умовах стрімкого розвитку суспільства проблема якості освіти, готовності молодої людини до життєдіяльності у відкритому, демократичному, полікультурному світі набуває все більшої актуальності. Саме тому порушуються проблеми проектування відкритих педагогічних систем, які здатні ефективно діяти у варіативних умовах, враховуючи, до того ж, різноманітні перешкоди і гальмуючі фактори, що можуть бути. Розвиток інноваційних процесів у освіті на сучасному етапі є об’єктивною закономірністю, що зумовлюється: інтенсивним розвитком інформаційних технологій у всіх сферах людського буття; оновленням змісту філософії сучасної освіти, центром якої став
загальнолюдський цілісний аспект; гуманістично зорієнтованим характером взаємодії учасників навчально-виховного процесу; необхідністю підвищення рівня активності та відповідальності педагога за власну професійну діяльність, спрямовану на формування творчої особистості вихованця, готовності до сприйняття та активної діяльності у нових соціально-економічних умовах. Динамізм, притаманний сучасній цивілізації,зростання соціальної ролі особистості, гуманізація та демократизація суспільства, інтелектуалізація праці, швидка зміна техніки й технологій у всьому світі – усе це потребує створення таких умов, за яких педагоги спроможні були б використовувати набуті знання для творчого розв’язання проблем. У зв´язку з цим винятково важливого значення набуває інноваційна діяльність педагога. |
Опис: | Сологуб, Л. Використання інновацій як важливий аспект діяльності педагога ХХІ ст. / Л. Сологуб // Дидаскал. Упровадження інновацій як чинник єдності педагогічної теорії та освітньої практики. - 2013. - № 13. - С. 109-113. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5823 |
Розташовується у зібраннях: | 13
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|