DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
13 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5822

Назва: Педагогічні інновації в діяльності інженера-педагога
Автори: Осіпова, В.
Ключові слова: інженер-педагог
інноваційна діяльність
педагогічні інновації
інновації в освіті
Дата публікації: 2013
Короткий огляд (реферат): При комплексному вирішенні теоретичних і практичних проблем розвитку загальної освіти одну з провідних позицій займає професійна педагогіка як соціально-професійно-педагогічна комплексна наука, яка має свої закони, закономірності, принципи і специфічні особливості. При переході суспільства до постіндустріальної епохи на перетині технічної та гуманітарної сфер педагогіки сформувався і активно розвивається в різних країнах світу актуальний для цього періоду напрям професійної педагогіки – інженерна педагогіка. Одна з причин розвитку інноваційного навчання і становлення педагогічної інноватики – це криза освіти, яка визнається в усьому світі безперечним фактом. Під педагогічними інноваціями мають на увазі нововведення в педагогічній системі, що поліпшують перебіг і результати навчально-виховного процесу. Однак нововве- дення можуть і погіршити систему. Інженерна педагогіка вирішує проблеми гуманізації інженерно-технічної освіти та професійно-педагогічної підготовки викладачів технічних дисциплін, розробляє науково обґрунтований базис і педагогічні технології, що актуалізують закладені в ній потужні можливості для розвитку духовності та творчого потенціалу всіх суб’єктів інженерно- технічної діяльності. Отже, перш ніж приступити до створення інноваційних навчальних програм, треба почати цілеспрямовану систематичну роботу щодо освоєння в педагогічних колективах нових технологій навчання і виховання, щодо використання досвіду педагогів-експериментаторів.
Опис: Осіпова, В. Педагогічні інновації в діяльності інженера-педагога / В. Осіпова // Дидаскал. Упровадження інновацій як чинник єдності педагогічної теорії та освітньої практики. - 2013. - № 13. - С. 106-109
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5822
Розташовується у зібраннях:13

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
32.pdf201,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок