DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
13 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5822
|
Назва: | Педагогічні інновації в діяльності інженера-педагога |
Автори: | Осіпова, В. |
Ключові слова: | інженер-педагог інноваційна діяльність педагогічні інновації інновації в освіті |
Дата публікації: | 2013 |
Короткий огляд (реферат): | При комплексному вирішенні теоретичних і практичних проблем розвитку загальної освіти одну з провідних позицій займає професійна педагогіка як соціально-професійно-педагогічна комплексна наука, яка має свої закони, закономірності, принципи і
специфічні особливості. При переході суспільства до постіндустріальної епохи на перетині технічної та гуманітарної сфер педагогіки сформувався і активно розвивається в різних країнах світу
актуальний для цього періоду напрям професійної педагогіки – інженерна педагогіка. Одна з причин розвитку інноваційного навчання і становлення педагогічної інноватики – це криза освіти, яка визнається в усьому світі безперечним фактом. Під педагогічними інноваціями мають на увазі нововведення в педагогічній системі, що поліпшують перебіг і результати навчально-виховного процесу. Однак нововве-
дення можуть і погіршити систему. Інженерна педагогіка вирішує проблеми гуманізації інженерно-технічної освіти та професійно-педагогічної підготовки викладачів технічних дисциплін, розробляє науково обґрунтований базис і педагогічні технології, що актуалізують закладені в ній потужні можливості для розвитку духовності та творчого потенціалу всіх суб’єктів інженерно-
технічної діяльності. Отже, перш ніж приступити до створення інноваційних навчальних програм, треба почати цілеспрямовану систематичну роботу щодо освоєння в педагогічних колективах
нових технологій навчання і виховання, щодо використання досвіду педагогів-експериментаторів. |
Опис: | Осіпова, В. Педагогічні інновації в діяльності інженера-педагога / В. Осіпова // Дидаскал. Упровадження інновацій як чинник єдності педагогічної теорії та освітньої практики. - 2013. - № 13. - С. 106-109 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5822 |
Розташовується у зібраннях: | 13
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|