DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
13 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5821

Назва: Психолого-педагогічні аспекти удосконалення навчального процесу у вищій школі
Автори: Степанюк, Н.
Ключові слова: підготовка студентів
вища школа
Дата публікації: 2013
Короткий огляд (реферат): Сучасна система вищої освіти в Україні, головною метою якої є формування професіонала, на даному етапі передбачає пошук нових підходів для подолання кризи, що виявляється у невідповідності знань студентів суспільним потребам і світовим стандартам, у знеціненні соціального престижу освіченості й інтелектуальної діяльності. Останнім часом у вищій школі посилюється увага до навчання, для якого характерна яскраво виражена творча спрямованість і нестандартність підходів до навчання і виховання. Цей стиль передбачає постійний пошук динамічної системи ефективних цілей і завдань, аналіз змістовної сторони навчального процесу і розробку способу подання матеріалу, вивчення технологій його аналізу, вибір і застосування методів, прийомів, засобів і форм навчання. Сьогодні заклади вищої освіти одержали право на вибір варіантів навчання, право на творчість. Проте при всій важливості нових технологій, нової філософії освіти, вирішальна роль у втіленні їх у життя належить викладачеві, який може як реформувати, так і деформувати освіту. Основним завданням даної статті є обґрунтування результатів дослідження навчання як процесу і результату такої навчальної діяльності, який стимулює активний пошук на поставлені завдання або проблемні ситуації. Досягнення позитивного емоційного фону веде до створення позитивної мотивації у навчанні – складного структурного компоненту, в якому відбувається об’єднання різноманітних складових особистості: її домінуючих мотивів, інтересів і потреб, які водночас є стимулами навчальної діяльності. Моральна мотивація є також системою переконань, ідеалів, психолого-педагогічних факторів, які визначають успішність особистості у навчанні.
Опис: Степанюк, Н. Психолого-педагогічні аспекти удосконалення навчального процесу у вищій школі / Н. Степанюк // Дидаскал. Упровадження інновацій як чинник єдності педагогічної теорії та освітньої практики. - 2013. - № 13. - С. 104-106.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5821
Розташовується у зібраннях:13

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
31.pdf203,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок