|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
13 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5821
|
Назва: | Психолого-педагогічні аспекти удосконалення навчального процесу у вищій школі |
Автори: | Степанюк, Н. |
Ключові слова: | підготовка студентів вища школа |
Дата публікації: | 2013 |
Короткий огляд (реферат): | Сучасна система вищої освіти в Україні, головною метою якої є формування професіонала, на даному етапі передбачає пошук нових підходів для подолання кризи, що виявляється у невідповідності знань студентів суспільним потребам і світовим стандартам, у знеціненні соціального престижу освіченості й інтелектуальної діяльності. Останнім часом у вищій школі
посилюється увага до навчання, для якого характерна яскраво виражена творча спрямованість і нестандартність підходів до навчання і виховання. Цей стиль передбачає постійний пошук динамічної системи ефективних цілей і завдань, аналіз змістовної сторони навчального процесу і розробку способу подання матеріалу, вивчення технологій його аналізу, вибір і застосування методів, прийомів, засобів і форм навчання. Сьогодні заклади вищої освіти одержали право на вибір варіантів навчання, право на творчість. Проте при всій важливості нових технологій, нової філософії освіти, вирішальна роль у втіленні їх у життя належить викладачеві, який може як реформувати, так і деформувати освіту.
Основним завданням даної статті є обґрунтування результатів дослідження навчання як процесу і результату такої навчальної діяльності, який стимулює активний пошук на поставлені завдання або проблемні ситуації. Досягнення позитивного емоційного фону веде до створення позитивної мотивації у навчанні – складного структурного компоненту, в якому
відбувається об’єднання різноманітних складових особистості: її домінуючих мотивів, інтересів і потреб, які водночас є стимулами навчальної діяльності. Моральна мотивація є також системою переконань, ідеалів, психолого-педагогічних факторів, які визначають успішність особистості у навчанні. |
Опис: | Степанюк, Н. Психолого-педагогічні аспекти удосконалення навчального процесу у вищій школі / Н. Степанюк // Дидаскал. Упровадження інновацій як чинник єдності педагогічної теорії та освітньої практики. - 2013. - № 13. - С. 104-106. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5821 |
Розташовується у зібраннях: | 13
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|