|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
13 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5799
|
Назва: | Педагогічні можливості проектної діяльності в контексті загальнопедагогічної підготовки майбутніх учителів |
Автори: | Шевченко, Н. |
Ключові слова: | інновації в освіті проектна діяльність студентів підготовка педагогічних працівників |
Дата публікації: | 2013 |
Короткий огляд (реферат): | Кардинальне реформування системи освіти в Україні зумовлене соціально-економічними перетвореннями в економіці, науці, культурі й інтеграцією у світовий і європейський культурно-освітній простір значною мірою актуалізує проблеми підготовки
педагогічних кадрів нової генерації. Це, у свою чергу, потребує зміни світоглядних позицій, творчого переосмислення цілей, структури, змісту та процесу педагогічної освіти, зміщення акцентів на створення умов для поступального, повноцінного, всебічного
розвитку особистості майбутнього вчителя. Під проектною діяльністю слід розуміти самостійну, цілеспрямовану, особистісно-
та практично-орієнтовану діяльність суб’єктів навчального процесу, скеровану на мотивоване досягнення поставленої мети щодо створення навчального проекту та перспективи його практичного застосування. Зауважимо, що освітній процес у вищому педагогічному навчальному закладі, здійснюючись з урахуванням потреб держави та суспільства, має сприяти максимальному наближенню особистості студента до реальних умов майбутньої професійної діяльності. Проектна діяльність відповідає цій вимозі, оскільки її важливою складовою є практична спрямованість на результат, що може бути отриманий у процесі розв’язання практично значущої проблеми. Цей результат можна побачити, усвідомити, використати в
реальній практичній діяльності. Організація проектної діяльності в контексті загально-
педагогічної підготовки вчителя здатна не тільки стимулювати інтерес майбутніх вчителів до майбутньої педагогічної діяльності, а й сприяти формуванню у них професійної готовності до майбутньої діяльності. |
Опис: | Шевченко, Н. Педагогічні можливості проектної діяльності в контексті загальнопедагогічної підготовки майбутніх учителів / Н. Шевченко // Дидаскал. Упровадження інновацій як чинник єдності педагогічної теорії та освітньої практики. - 2013. - № 13. - С. 102-103. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5799 |
Розташовується у зібраннях: | 13
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|