DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
13 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5796
|
Назва: | Праця як провідний чинник виховання особистості |
Автори: | Водяник, С. |
Ключові слова: | виховання особистості |
Дата публікації: | 2013 |
Короткий огляд (реферат): | Сучасні інтеграційні світові процеси в політичній, економічній, соціокультурній та
духовно-моральній сферах життя людини зумовлюють кардинальні зміни в педагогічній теорії та практиці, стають одним із визначальних факторів актуалізації особистісно-соціального виховання, яке „покликане виконувати об’єктивну функцію взаємодії між поколіннями, забезпечувати людині в усі її вікові періоди повноцінну життєдіяльність і розвиток, поступове її становлення суб’єктом певного конкретно-історичного процесу”. З огляду на це важливим є усвідомлення, що праця в усі часи виступає одним із найважливіших виховних засобів, що відкриває реальні виховні можливості всебічного й гармонійного розвитку особистості, залучення її до національних і вселюдських цінностей. У сучасних умовах виховні функції праці актуалізуються, починає усвідомлюватися
деяка недооцінка провідної ролі трудового виховання у формуванні людської особистості, що призводить до небажання значної частини молоді трудитися, зниження поваги до праці інших людей і мотивації до творчої діяльності. |
Опис: | Водяник, С. Праця як провідний чинник виховання особистості / С. Водяник // Дидаскал. Упровадження інновацій як чинник єдності педагогічної теорії та освітньої практики. - 2013. - № 13. - С. 95-97. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5796 |
Розташовується у зібраннях: | 13
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|