DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
13 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5794

Назва: Упровадження комунікативної взаємодії курсантів у вищих військових навчальних закладах України
Автори: Кравченко, А.
Ключові слова: інновації в освіті
підготовка курсантів
Дата публікації: 2013
Короткий огляд (реферат): Згідно з пріоритетними напрямами, визначеними у Національній стратегії розвитку освіти (ІІІ Всеукраїнський з’їзд працівників освіти України), інноваційні методолого-теоретичні перетворення в педагогічній науці вносять фундаментальні зміни до організації, структури і змісту комунікативної взаємодії в усіх навчально-виховних закладах, особливо військових. Від рівня підготовки військового фахівця насамперед залежить зміцнення міжнародного авторитету держави, успішність здійснення Збройними Силами миротворчих місій, формування позитивного іміджу нашої країни. Комунікативна взаємодія у первинній професійній підготовці майбутнього офіцера вибудовує основи його професіоналізму, розвиває креативність та оперативність мислення, почуття власної і людської гідності, потреби фахової самоосвіти упродовж життя, а отже, сприяє формуванню вільного, повноправного професіонала і громадянина України й світу. Фopмувaння кoмунiкaтивнoї взaємoдiї куpcaнтiв вищoгo вiйcькoвoгo нaвчaльнoгo зaклaду у пеpioд пеpвиннoї пpoфеciйнoї пiдгoтoвки poзпoчинaєтьcя з пpoцеcу aдaптaцiї пеpшoкуpcникa дo нoвиx умoв життєдiяльнocтi. Виникає необхідність виявлення закономірностей, сутності і специфіки процесу формування комунікативної взаємодії у первинній підготовці військовослужбовців – «курсант-курсант», «командир-курсант», «викладач-курсант» – і дослідження наукових основ цього процесу.
Опис: Кравченко, А. Упровадження комунікативної взаємодії курсантів у вищих військових навчальних закладах України / А. Кравченко // Дидаскал. Упровадження інновацій як чинник єдності педагогічної теорії та освітньої практики. - 2013. - № 13. - С. 89-91
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5794
Розташовується у зібраннях:13

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
25.pdf170,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок