DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
13 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5794
|
Назва: | Упровадження комунікативної взаємодії курсантів у вищих військових навчальних закладах України |
Автори: | Кравченко, А. |
Ключові слова: | інновації в освіті підготовка курсантів |
Дата публікації: | 2013 |
Короткий огляд (реферат): | Згідно з пріоритетними напрямами, визначеними у Національній стратегії розвитку освіти (ІІІ Всеукраїнський з’їзд працівників освіти України), інноваційні методолого-теоретичні перетворення в педагогічній науці вносять фундаментальні зміни до організації, структури і змісту комунікативної взаємодії в усіх навчально-виховних закладах, особливо військових. Від рівня підготовки військового фахівця насамперед залежить зміцнення міжнародного авторитету держави, успішність здійснення Збройними Силами миротворчих місій, формування позитивного іміджу нашої країни.
Комунікативна взаємодія у первинній професійній підготовці майбутнього офіцера
вибудовує основи його професіоналізму, розвиває креативність та оперативність мислення, почуття власної і людської гідності, потреби фахової самоосвіти упродовж життя, а отже, сприяє формуванню вільного, повноправного професіонала і громадянина України й світу. Фopмувaння кoмунiкaтивнoї взaємoдiї куpcaнтiв вищoгo вiйcькoвoгo нaвчaльнoгo зaклaду у пеpioд пеpвиннoї пpoфеciйнoї пiдгoтoвки poзпoчинaєтьcя з пpoцеcу aдaптaцiї
пеpшoкуpcникa дo нoвиx умoв життєдiяльнocтi. Виникає необхідність виявлення закономірностей, сутності і специфіки процесу
формування комунікативної взаємодії у первинній підготовці військовослужбовців – «курсант-курсант», «командир-курсант», «викладач-курсант» – і дослідження наукових
основ цього процесу. |
Опис: | Кравченко, А. Упровадження комунікативної взаємодії курсантів у вищих військових навчальних закладах України / А. Кравченко
// Дидаскал. Упровадження інновацій як чинник єдності педагогічної теорії та освітньої практики. - 2013. - № 13. - С. 89-91 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5794 |
Розташовується у зібраннях: | 13
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|