|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
13 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5787
|
Назва: | Упровадження інновацій у навчальний процес |
Автори: | Сігіда, Т. |
Ключові слова: | інновації в освіті інноваційна діяльність педагогічні інновації |
Дата публікації: | 2013 |
Короткий огляд (реферат): | Забезпечення єдності теорії та практики є одним з основних принципів навчання.
Як і всі інші дидактичні принципи, він визначає цілу низку вимог до змісту, методів, засобів, організаційних форм і до самого процесу навчання. Метою пізнання світу є перетворення його відповідно до потреб людини. Це положення є одним з основних у виборі змісту, методів і форм навчання. Інновації в освіті у широкому значенні як внесення нового, зміна, вдосконалення і поліпшення існуючого можна назвати сутнісною характеристикою освіти, яка витікає з її основного значення і відповідає природі навчання. Інноваційна діяльність потребує особливих знань, навичок, здібностей як на етапі теоретичного розроблення, так і під час її практичної реалізації. Упровадження інновацій неможливе без педагога-дослідника, який володіє системним мисленням, розвиненою здатністю до творчості, сформованою й усвідомленою готовністю до інновацій. Педагогів-новаторів такого типу називають педагогами інноваційного спрямування, їм властиві чітка мотивація інноваційної діяльності, здатність не лише включатися в інноваційні процеси, але й бути їх ініціатором. До основних функцій інноваційної діяльності вчителя відносяться прогресивні зміни педагогічного процесу та його компонентів: зміна в цілях, зміна в змісті освіти, нові засоби навчання, нові ідеї виховання, нові методи і прийоми навчання, розвитку, виховання школярів тощо. Ці зміни співвідносні з потребами часу. |
Опис: | Сігіда, Т. Упровадження інновацій у навчальний процес / Т. Сігіда // Дидаскал. Упровадження інновацій як чинник єдності педагогічної теорії та освітньої практики. - 2013. - № 13. - С. 77-80. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5787 |
Розташовується у зібраннях: | 13
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|