DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
13 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5781
|
Назва: | Створення професійно-орієнтованого освітнього середовища в навчанні молодших школярів |
Автори: | Прокоф'єва, М. |
Ключові слова: | вчитель початкових класів освітнє середовище підготовка педагогічних працівників |
Дата публікації: | 2013 |
Короткий огляд (реферат): | Сучасний період розвитку суспільства, оновлення всіх сфер його соціального й
духовного життя, бурхливий розвиток освітнього простору, хвиля інноваційних перетворень, що охопила світовий простір, потребують якісно нового рівня освіти, який відповідав би міжнародним стандартам, та ініціюють у системі освіти всебічний розвиток
творчо обдарованого мобільного фахівця. Підвищення якості педагогічної освіти, забезпечення її мобільності, конкурентоспроможності на ринку праці вимагає подальшого вдосконалення організації навчально-виховного процесу у вищих навчальних закладах на засадах гуманності, особистісно орієнтованої педагогіки, розвитку і саморозвитку студентів. Спираючись на вищезазначене, будемо розуміти педагогічні умови формування готовності вчителя початкових класів до реалізації диференційованого підходу в навчанні
молодших школярів як взаємопов’язану сукупність обставин, чинників, компонентів, що безпосередньо впливають на ефективність формування професійної підготовки майбутніх учителів під час освітньо-педагогічного процесу і врахування яких є необхідним
для ефективного формування готовності вчителя початкових класів у процесі його інтегративної професійної підготовки.
Однією з умов ефективної підготовки майбутнього вчителя початкових класів до
реалізації диференційованого підходу в навчанні молодших школярів є створення сприятливого освітнього середовища в навчальному закладі. |
Опис: | Прокоф'єва, М. Створення професійно-орієнтованого освітнього середовища в навчанні молодших школярів / М. Прокоф'єва // Дидаскал. Упровадження інновацій як чинник єдності педагогічної теорії та освітньої практики. - 2013. - № 13. - С. 71-74. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5781 |
Розташовується у зібраннях: | 13
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|