DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
13 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5781

Назва: Створення професійно-орієнтованого освітнього середовища в навчанні молодших школярів
Автори: Прокоф'єва, М.
Ключові слова: вчитель початкових класів
освітнє середовище
підготовка педагогічних працівників
Дата публікації: 2013
Короткий огляд (реферат): Сучасний період розвитку суспільства, оновлення всіх сфер його соціального й духовного життя, бурхливий розвиток освітнього простору, хвиля інноваційних перетворень, що охопила світовий простір, потребують якісно нового рівня освіти, який відповідав би міжнародним стандартам, та ініціюють у системі освіти всебічний розвиток творчо обдарованого мобільного фахівця. Підвищення якості педагогічної освіти, забезпечення її мобільності, конкурентоспроможності на ринку праці вимагає подальшого вдосконалення організації навчально-виховного процесу у вищих навчальних закладах на засадах гуманності, особистісно орієнтованої педагогіки, розвитку і саморозвитку студентів. Спираючись на вищезазначене, будемо розуміти педагогічні умови формування готовності вчителя початкових класів до реалізації диференційованого підходу в навчанні молодших школярів як взаємопов’язану сукупність обставин, чинників, компонентів, що безпосередньо впливають на ефективність формування професійної підготовки майбутніх учителів під час освітньо-педагогічного процесу і врахування яких є необхідним для ефективного формування готовності вчителя початкових класів у процесі його інтегративної професійної підготовки. Однією з умов ефективної підготовки майбутнього вчителя початкових класів до реалізації диференційованого підходу в навчанні молодших школярів є створення сприятливого освітнього середовища в навчальному закладі.
Опис: Прокоф'єва, М. Створення професійно-орієнтованого освітнього середовища в навчанні молодших школярів / М. Прокоф'єва // Дидаскал. Упровадження інновацій як чинник єдності педагогічної теорії та освітньої практики. - 2013. - № 13. - С. 71-74.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5781
Розташовується у зібраннях:13

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
19.pdf163,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок