|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
13 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5780
|
Назва: | Портальна технологія як інноваційний засіб реалізації ідеї політехнізму в шкільній освіті |
Автори: | Семеновська, Л.А. |
Ключові слова: | інформаційно-освітній портал політехнізм педагогічні інновації |
Дата публікації: | 2013 |
Короткий огляд (реферат): | Cучасні глобалізаційні й інтеграційні перетворення в українському суспільстві зумовлюють необхідність розробки інноваційних підходів до організації шкільної освіти, зокрема переходу від ретрансляційних педагогічних засобів до проектування процесу творчого й самостійного набуття школярами життєво важливих теоретичних знань і практичних навичок. В умовах прискореного розвитку економіки, швидкої зміни інформаційно-комунікативних технологій, нової якості соціуму можна передбачити, що освіта майбутнього – це освіта, що характеризується значною мобільністю, універсальністю та фундаментальністю. З огляду на це, доцільним і своєчасним, на нашу думку, є реалізація ідеї політехнізму в діяльності загальноосвітніх навчальних закладів. Сучасний стан реалізації ідеї політехнізму в шкільній освіті не відображає у всіх відношеннях суперечливий характер новітньої перетворювальної діяльності особистості та її вплив на розвиток людини й суспільства. Вона лише зосереджує свою увагу на навчанні учнів окремим прийомам, процедурам, засобам трансформації матеріалів, енергії, інформації у ході матеріальної трудової діяльності, залишаючи за межами змісту загальні, універсальні, міжпредметні ідеї, цілі, протиріччя та тенденції інформаційно-технологічного розвитку суспільства, а також об’єктивне ставлення до нього людини. Важливо, щоб у політехнічно спрямованому дидактичному матеріалі знаходили відображення антропоцентричні зміни цивілізації, послідовність еволюційного розвитку людини, зв’язки з минулим (традиції) та майбутнім (перспективи),
які виступають як неперервний перехід до інноваційного знання у процесі вирішення
проблем. Реалізація ідеї політехнізму в сучасних умовах повинна бути спрямована не
лише на засвоєння учнями знань про виробничу діяльність, але й на формування в них
уявлень про об’єкти та явища як складових елементів цілого: як частини середовища
(природного, антропоцентричного, техногенного, соціального), а також як частини матеріальної або духовної культури (екосистемність, концептуальність, єдність культури й технології). |
Опис: | Семеновська, Л. Портальна технологія як інноваційний засіб реалізації ідеї політехнізму в шкільній освіті / Л. Семеновська // Дидаскал. Упровадження інновацій як чинник єдності педагогічної теорії та освітньої практики. - 2013. - № 13. - С. 66-71. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5780 |
Розташовується у зібраннях: | 13
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|